restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אחרי ההצתה – בקרוב יחל שיפוץ סניף חד״ש בעראבה

13 ביוני 2017

בקרוב יחלו עבודות השיקום של סניף מק”י שהוצת בעראבה שבגליל. כך מסרו פעיליו.  אלמונים חשודים כי הציתו בשעת הלילה של יום ראשון את סניף מק”י המשמש גם כמועדון הנוער הקומוניסטי (בנק”י) משרדי חד”ש בעיר. המציתים פערו חור באמצעות פטיש גדול בקיר המבנה והבעירו את המקום. כתוצאה מההצתה נגרם נזק רב למבנה ולציוד.

arabe

פעילי בנק”י כפי שצולמו היום בסניף שהוצת ביום ראשון בעראבה (צילום: מק”י)

 

לא היו נפגעים באירוע, אך נגרם נזק למשרדים עצמם. שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בחקירה בחשד להצתה. תופיק כנאענה, מוותיקי מק”י בעראבה, אמר לחדשות 10: “זה מעשה שפל, אנחנו מגנים אותו בתוקף. הדבר הזה לא משקף את העמדות שלנו ומיוחד הקריאה נגד אלימות. פתאום האלימות מגיעה עד פתח ביתנו”. כנאענה הוסיף: “מהמועדון הזה יצאו הרבה אקדמאיים עם השכלה גבוהה, ספרייה עם ספרים עתיקים ונדירים נשרפו. צר לי על כך אני בטוח שזה מעשה של איש עם מחשבות חשוכות”.

מזכיר חד”ש, מנצור דהאמשה, מסר לתקשורת שמועדון והמשרדים קיימים במקום עשרות שנים ולא היו איומים קודמים להצתה. בסביבות השעה 03:00 “באו למקום רעולי פנים, פרצו את הכניסה ושרפו את המועדון על כל התכולה שלו”, והוסיף כי ההצתה מתועדת במצלמות אבטחה של השכנים.

אתמול והיום הגיעו משלחות סולידריות מכל הארץ את הסניף שהוצת. בין הבאים: ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) שאמרה לפעילים במקום: “הפנים שלכם ושלכן משדרות רק כוח. במקום האווירה העצובה שלה ציפיתי בבואי לבקר, מצאתי צעירים איתנים מעוררים שמחה וכוח. ההון העיקרי שיש לנו במפלגה הוא ההון האנושי. כל השאר בר שיפור ופיצוי, וממה שאני רואה מולי כאן, אתם יוצאים מזה חזקים יותר, אמיצים יותר, ונחושים לשיפור כל הנזק שנגרם. התשובה למציתים חייבת להיות בשיפוץ המטה במהירות האפשרית והחזרתו לפעילות כבית חם לבני הנוער לערכי המפלגה והחזית”.