restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

במוצ”ש – ההפגנות נגד שוד הגז בכל הארץ

12 בנובמבר 2015

כ-10,000 איש בכל רחבי הארץ יצאו במוצאי השבת האחרונה כדי להפגין נגד שוד הגז בתל-אביב, חיפה, באר-שבע, ירושלים וראש פינה. במוצ”ש הקרוב, 14 בנובמבר ההפגנות יתקיימו ב-13 מוקדים ברחבי הארץ: תל-אביב, ירושלים, חיפה, באר-שבע, חדרה, צומת גן שמואל, קרית שמונה, ראש פינה, נצרת עילית, מודיעין, רעננה-כפר סבא, מבשרת ציון וכפר יונה. הפעילים בירושלים מסרו אתמול (רביעי) “מאות רבות של אנשים שהגיעו לביתו של ראש הממשלה כדי לספר לו מה הם חושבים על המתווה ההרסני שהממשלה בראשותו מקדמת בימים אלה. במוצאי השבת הקרובה נצא שוב לרחובות כדי להמשיך במאבק על החברה שלנו, על הדמוקרטיה שלנו ועל העתיד האנרגטי שלנו. הצטרפו אלינו – כי גם אחרי כל התרגילים המסריחים, השטיקים והקומבינות, אנחנו עדיין יכולים לעצור את השוד הזה”.

 

Gas Demo

לדברי אנשי המטה נגד שוד הגז “מתווה מונופול הגז גובש במחשכים בין פוליטיקאים ופקידי ממשל לבין טייקוני הגז והלוביסטים מטעמם. במקביל, פקידי ממשל שהעזו להצביע על כשלי המתווה ובכך להגן על האינטרס הציבורי, הודחו בבושת פנים. בתקופה האחרונה מנסה הממשלה להשלים את השוד תוך נקיטה בקומבינה מכוערת במיוחד: ראש הממשלה נתניהו ממנה את עצמו לתפקיד שר הכלכלה, כשבתמורה אריה דרעי, השר היוצא, מקבל אתנן של מיליונים. המהלך הזה סולל כעת את הדרך לעקיפת הממונה על ההגבלים העסקיים – אותו ממונה שסירב לחתום על המתווה. ממש התרגיל המסריח, גרסת 2015.  כך מועברים מאגרי הגז לידי הטייקונים. כך יוצא לפועל מתווה שלא כולל פיקוח על המחירים, שמאפשר ייצוא מופקר של הגז באופן שמסכן את העצמאות האנרגטית של ישראל, שמעכב משמעותית פיתוח של צינור גז נוסף ושפוגע בדמוקרטיה שלנו. את המחיר, בשיעור של מאות מיליארדי שקלים, משלמים אנחנו. הציבור”. עוד נמסר כי השבוע התברר לנו שיש מערכת שלמה שעובדת למען מטרה אחת- להשתיק את מחאת הגז, להשתיק את הציבור. מה לא היה לנו- מעצרים, איומים, הפחדות ותביעות של אזרחים חפים מפשע. לחץ מסיבי שמטרתו להוריד לנו את הרוח מהמפרשים ולתת למתווה פשוט לעבור… ולכן אנחנו חוזרים לרחובות להשמיע את מחאתנו- לא ניתן למתווה הגז לעבור! ולא ניתן שישתיקו אותנו ויפגעו בזכותנו הדמוקרטית להפגין”.

 

כאמור, ההפגנות יתקיימו בתל-אביב, בכיכר הבימה, בשעה 19:30; בירושלים ב-19:30 בגן הסוס (סמוך לרחבת המשביר הישן) ולאחר מכן מצעד לעבר בית ראש הממשלה. התכנסות בבאר-שבע באותה שעה במשכן לאמנויות הבמה וכעבור חצי שעה צעדה דרך רחוב רגר לכיוון העיר העתיקה, בשעה 21:00 הפגנת מחאה בחניון ויטמן – רחוב הרצל פינת טוביהו. בחיפה המפגינים יתכנסו בשעה 19:30 בגן האם שבמרכז הכרמל. בחדרה, ב-19:30 ברחבת העירייה. באותה שעה יתכנסו מפגינים ואדי עארה והסביבה בצומת הקיבוץ גן שמואל. בראש פינה יפגינו בשעה 19:30 בכיכר ליזה שבכניסה מכביש 90 ובקרית שמונה מול קפה חברותא בשעה 19:00, בצומת כפר סבא – רעננה באותה שעה, גם בצומת שילת, שליד מודיעין יפגינו בשעה 19:30 ובכיכר רבין שבמבשרת ציון.

 

פרטים נוספים בפייסבוק על ההפגנות ברחבי הארץ:

https://www.facebook.com/events/545101595656077