restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בסוף השבוע תיערך וועידת בנק”י ה-20

5 באפריל 2016

הוועידה ה-20 של ברית הנוער הקומוניסטי (בנק”י), תיערך בסוף השבוע הקרוב, ה-8-9 באפריל, באולמות סמיראס בשפרעם. הוועידה תתקיים בסימן איום הפשיזם הגואה. ביום ו’ יערך אירוע פתיחה חגיגי שיכלול נאומים ומופעים מוזיקליים, ובשבת ייערכו דיוני הצירים. אמג’ד שביטה, מזכ”ל התנועה, מסר לקראת הוועידה:

“הוועידה מתקיימת בצל הידרדרות מסוכנת מאוד לכיוון הפשיזם. אנחנו כקומוניסטים יודעים לנתח את המציאות הזאת, יודעים שפשיזם הוא מפלטו האחרון של המשטר הקפיטליסטי הכושל בהבטחת הזכויות הבסיסיות ביותר לבני אדם.

לפני כמה חודשים התפוצצה בפניהם של כל האזרחים האשליה שממשלת נתניהו ניסתה למכור, לפיה אפשר לנהל את הסכסוך, במקום לפתור אותו ולסיים את הכיבוש. ממשלה זו, המפקירה את משאבי הציבור בידי בעלי ההון, איננה מספקת לאזרחיה את הזכות לחיות בכבוד ובביטחון. לכן היא בורחת ממציאות זו לעבר הסתה והפחדה.

2016-03-29_201839

תעמולה זו של הימין משפיעה באופן ישיר על בני הנוער והצעירים, שלעיתים קרובות מגיבים למציאות בהסתגרות או באימוץ עמדות קיצוניות, ואפילו גזעניות. ההתגברות על הסתגרות זו היא האתגר המרכזי העומד בפנינו.

המציאות מולידה בעיות רבות, ובראשן סלידתם של צעירים רבים ממחויבות ארגונית ואידיאולוגית – דבר המחליש את המאבקים בהם אנו שותפים בשנים האחרונות.

ועידת בנק”י תיפתח בפסטיבל המוני, שיכלול תכנית פוליטית ואמנותית, ב-8 באפריל בשפרעם. למחרת יתנהלו דיוני הוועידה וייבחרו מוסדות התנועה הארציים. ועידתנו זו מתקיימת במועדה המדויק, שלוש שנים אחרי הוועידה ה-19. בשל חשיבותה, הכריז הוועד המרכזי על הקמת ועד מכין שיבטיח ייצוג הולם יותר של פעילים וסניפים. הוועד המכין ממלא את תפקידו בצורה מרשימה, הוא פרסם דו״ח מעמיק ומקיף ביותר,ומארגן השבוע ישיבות בסניפים לדיון בדו”ח.

בוועידה זו נכריז על הכנות לציון 100 שנות מאבק מעמדי ואינטרנציונליסטי של הנוער הקומוניסטי בארץ.במסגרת זו אנו שוקדים על ארכיון בנק״י, על לתיעוד עדויות של חברים ותיקים ועל עריכת סרט לגבי הצמתים המרכזיים בחיי התנועה.

באזור עכו אירגנו ערב הוקרה למזכ”ל לשעבר של בנק״י, מוחמד נפאע. במחוז חיפה אירגנו ערב הוקרה למזכ”ל לשעבר בנימין גונן (ר’ ידיעה באתר). בהזדמנות זו אנו רוצים להביע את הערכתנו לתפקודו המסור של החבר יורם גוזנסקי, כמזכ”ל בנק”י לשעבר”.

לעמוד האירוע בפייסבוק