restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש מברכת את הסרבנית תאיר קמינר לרגל שחרורה

20 ביולי 2016

סרבנית הכיבוש תאיר קמינר שוחררה אמש (שני) מכלא 6 לאחר שבעה חודשים שבהם ריצתה תקופות שונות של עונשי מאסר.שחרורה מגיע לאחר שראש אגף כוח אדם אלוף חגי טופולנסקי, אישר את בקשתה להמתקת העונש ולשחרורה בעקבות החלטת צהל להעניק לה פטור משירות בגין איהתאמהבשבוע שעבר. קמינר, ששירתה את הקהילה בשדרות במסגרת התנדבותית במהלך שנת שירות וביקשה לשרת כחלופה בשירות לאומיאזרחי, דרשה להשתחרר מטעמי מצפון. אבל ביום חמישי שעבר הודיע צהל שהיא תשוחרר מטעמי איהתאמה“. בהודעה נמסר כי היא משוחררת בגין איהתאמה בשל התנהגות רעה וחמורה“.

2016-07-19_223455

תאיר קמינר בעת היציאה מכלא 6 שליד עתלית, אמש (צילום: אקטיבסטילס)

מה שהחזיק אותי בכלא זה הידיעה שאני חלק מהמאבק הצודק נגד הכיבוש“, אמרה לעיתונאים בשעיר כלא 6 עם שחרורה. אביה,מיכה קמינר, שהגיע יחד עם בני משפחתה לקבל אותה עם שחרורה, הוסיף: “הרגשות מעורבים. אנחנו שמחים על שחרורה, אבל הכיבוש טרם הסתיים“. קמינר בת ה-19 בילתה כשבעה חודשים בכלא צבאי בשש תקופות מאסר שנגזרו עליה. בכלא נותרה סרבנית כיבוש נוספת: עמרי ברנס.

בתגובה להודעה על שחרורה פרסמו חד”ש ומק”י את ההודעה הבאה:
“חד”ש ומק”י מברכות את סרבנית המצפון תאיר קמינר על שחרורה מהכלא הצבאי אחרי 150 יום.

מק”י וחד”ש רואות בסירובה של קמינר להשתתף בצבא הכיבוש אות לכך שגם בתקופה בה ממשלת ההתנחלויות מקצינה את מתקפתה הפשיסטית על הדמוקרטיה, ומעמיקה את הנישול והדיכוי בגדה המערבית ובעזה, ישנו ציבור דמוקרטי שמתנגד לשליטה הנפשעת על העם הפלסטיני זה 49 שנה.

הצבא שחרר את קמינר תוך נזיפה על “התנהגות רעה וחמורה”, אך סירובה של תאיר הוא דוגמה ומופת להתנהגות פוליטית ואזרחית אמיצה ומוסרית.
קמינר הראתה בנכונותה להוסיף ולהיכלא פעם אחר פעם, תחת לחצים מהמערכת החזקה במדינה, כי הגיוס לצבא אינו ‘פרה קדושה’, והציגה בפני צעירים בכל הארץ שיש דרך אחרת – דרך של שלום ושוויון. קמינר שירתה בכליאתה את המאבק החשוב של שני העמים להשתחרר מהכיבוש ולהקמתה של מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל.

מק”י וחד”ש קוראות לשחרורה של הסרבנית עמרי ברנס וכל שאר הסרבנים שעומדים בגבורה נגד הכיבוש והממשלה הגזענית שמרחיקה את הסיכוי לפתרון”.