restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עודה ותומא-סלימאן ביקרו את הסרבניות בכלא

26 בינואר 2017

משמרות המחאה יתקיימו מול כלא 4 ומול כלא 6 בשבת הקרובה. תמר אלון ותמר זאבי נכלאו בפעם הרביעית וכלואות כבר 74 ימים בגין סירובן להתגייס ולקחת חלק בדיכוי העם הפלסטיני.

tamariyotתמר זהבי ותמר אלון (צילום: אל אתיחאד)
מ”יש גבול” נמסר ש”צה”ל החליט להפריד את הסרבניות ושלח אותן לבתי כלא שונים. לכן, אנו מזמינים להשתתף בשתי משמרות כלא. אנו מוחים ומוחות על מעצרן ועל הניסיון לחייב אותן לקחת חלק בדיכוי המנוגד לערכיהן. אנו גם מפגינים ומפגינות נגד המשך הכיבוש והדיכוי הברוטלי של העם הפלסטיני. תמר ותמר מסרבות ואנו תומכים ותומכות בהן ובסירובן.”

יצוין ששני חברי כנסת מסיעת חד”ש, יו”ר הרשימה המשותפת איימן עודה ויו”ר ועדת הכנסת למעמד האישה ושוויון מגדרי, עאידה תומא-סלימאן, ביקרו היום (חמישי) את הסרבניות הכלאות. בתום הביקור מסר ח”כ עודה “ביקרתי את תמר זהבי בכלא 6 כדי לעודד אותה, ישבנו ושוחחנו בתא המעצר. הנערה הצעירה בת 18 אמרה לי עם חיוך שברירי שהיא מסרבת לשמש כדלק להמשך כיבוש העם הפלסטיני, ושהיא עושה את המצווה הזאת עם מצפון נקי למרות כל הלחץ החברתי. לשתי הנערות הערכיות והאמיצות היושבות בכלא הצבאי מגיע מאיתנו את כל ההערכה והתמיכה”.

לדברי ח”כ תומא-סלימאן “היום ביקרתי את הסרבנית תמר אלון בכלא 4. למרות גילה הצעיר, מצאתי בחורה חכמה, אמפטית ומודעת למשמעות שירות בצבא כיבוש ולפשעים אותם מבצע צבא זה. היום שתי הסרבניות תמר אלון ותמר זאבי מרצות את יומן ה-60 בכלא הצבאי בגין סירובן להתגייס. במקביל, פושעי המלחמה והשנאה יושבים במשרדיהם הממוזגים בממשלה. שתי הסרבניות הן נקודת אור באווירת החושך השורר מסביבנו, אוירה במלאה בשנאה ופחד. אני בטוחה שבסוף המערכה הן ינצחו את סוהריהן, ופושעי המלחמה יועמדו לדין! בשבוע שעבר הנחתי על שולחן הכנסת הצעת חוק המבקשת להכיר בזכותם של הצעירות וצעירים לסרב לשרת בצבא מטעמי מצפון. זה לא מתקבל על הדעת ששולחים לכלא את מי שאומר לא לשנאה ולרצח. הגיע הזמן לשחרר את הצעירים והצעירות ממכונת הרצח הישראלית, הגיע הזמן לתת להם את ההזדמנות להגיד לא”.

משמרות הכלא תתקיימנה ביום שבת הקרוב, בשעה 12:30, במקביל בשדה שליד כלא 4 ועל ההר שמעל כלא 6. הסעות למשמרות: בשעה 10:00 בבנייני האומה בירושלים, 11:00 צומת נמיר ארלוזורוב (ליד רכבת מרכז) בתל אביב. נפגשים ב-12:30 במגרש החניה של שער ראשון במחנה צריפין או במגרש החניה שליד כלא 6.

האירוע בפייסבוק: https://he-il.facebook.com/events/744741725681081