restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

איגוד העו"סים: בקרוב ישיבת מו"מ על השכר מכרעת

5 בינואר 2011

יו”ר איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי, מסר לחברי הארגון שדרשו לקבל מידע על המו”מ לחידוש ההסכם הקיבוצי, כי בשבוע הבא תתקיים “פגישת מו”מ מכרעת” עם האוצר. אם בתום הפגישה לא יושג סיכום המקובל על העובדים הסוציאליים, האיגוד יכריז על סכסוך עבודה וכעבור שבועיים, חבריו יינקטו בצעדים ארגוניים.

באיגרת שנשלחה לחברי האיגוד לפני כשבועיים כתב פרי כי “מזה שלושה שבועות מקיים האיגוד משא ומתן אינטנסיבי עם נציגי משרד האוצר והמעסיקים. בישיבות המשא ומתן אנו עומדים על דרישתנו שמבנה השכר של העובדים הסוציאליים ישונה ויותאם לעשור הנוכחי, וייקח בחשבון את כל רוחב היריעה של העבודה הסוציאלית, על שלל עיסוקיה, מאות המעסיקים של העובדים הסוציאליים ותנאי עבודתם. מסמך הדרישות המפורט, שהגשנו לאוצר, מהווה מבחינתנו את הבסיס ונקודת הפתיחה למשא ומתן והוא בא לשנות את טבלת השכר הקיימת, לתת מענים לצרכים המשתנים בהם אנו עובדים כיום ולהבטיח ששום עובד סוציאלי במדינת ישראל לא יקבל בתלוש המשכורת שלו תוספת של השלמת שכר לשכר המינימום”.

ועוד כתב פרי: “משרד האוצר, הרואה את רווחת אזרחי ישראל מנקודת מבט של רואה חשבון ומסתכל אך ורק על השורה התחתונה של הסכם השכר, ‘כמה זה יעלה לו’, מציג בפנינו נקודות פתיחה מאוד מצומצמת. הפערים בינינו לבין האוצר עדיין גדולים, ובמהלך השבועות הקרובים, בהם ימשכו פגישות המשא ומתן, ננסה לגשר על פערים אלה. אנו מחויבים למצות את המשא ומתן עד תומו ובמידה ולא נצליח לגשר על הפערים הקיימים ונגיע למסקנה שבמשא ומתן לא ניתן להגיע להסכם שכר הוגן, אנו נפתח במאבק, כפי שידענו לעשות בשנת 1994. על כן נדרשת מכולנו סבלנות רבה ואמון בצוות המשא ומתן”.