restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

איומים לפגיעה ביו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה

6 ביוני 2013

לפני כמה שבועות נשא הרצאה אחד ממנהיגי התנועה האיסלאמית באום אל-פחם, ראאד פתחי, בוה הסית באופן גזעני כלפי הערבים-הדרוזים: “הדרוזים הם כופרים, ואף גרוע מזה: הם חוזרים בשאלה. יש להילחם בהם. השחיטה שלהם אינה כשרה ואין לאכול בשר שהם שחטו”. מה ימים לאחר מכן, בנאומו בפתיחת ועידת חזית נצרת הדמוקרטית (17.5), גינה ח”כ מוחמד ברכה, יו”ר חד”ש, את נאומו של פתחי. לדבריו, הסתה לשנאה עדתית היא מתן שירות לממסד הישראלי, ועולה בקנה אחד עם ההיגיון המנחה את השלטונות, לפיו – אין לדבר על האוכלוסייה הערבית בישראל כעל מיעוט לאומי או כעל חלק מהעם הערבי-הפלסטיני, אלא כעל אוסף של עדות דתיות.

יום לאחר מכן, הפיצה קבוצת צעירים של התנועה האיסלאמית באום אל-פחם כרוז שכלל גידופים ואיומים נגד ח”כ ברכה, לרבות איומים באלימות פיזית: “אנחנו מחכים לפקודה כדי לבוא אליך וללמד אותך נימוסים”. מק”י וחד”ש פרסמו בתגובה גילוי דעת, אשר מגנה מכל וכל את הניסיון ליזום סכסוך עדתי ואת האיומים שהופנו כלפי יו”ר חד”ש. גילוי הדעת הדגיש, כי התנהלותה של התנועה האיסלאמית בישראל – בדומה לתנועת האחים המוסלמים ברחבי המזרח התיכון – נועדה להסיט את תשומת הלב מכוחות הדיכוי, ולפורר את אחדות המאבק. משלחת של אישי ציבור מאום אל-פחם ביקרה אצל השייח’ מואפק טריף, המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, כדי להבהיר, שהדברים שאמר פתחי אינם מייצגים את עמדת תושבי אום אל-פחם.