restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

איימן עודה: הרצוג אינו רלוונטי ואינו מנהיג

21 באפריל 2016

יו”ר המחנה הציוני, חבר הכנסת יצחק הרצוג הגיב הבוקר (רביעי) לסערה סביב הדברים שנשא אתמול, לפיהם על מנת לסחוף מצביעים צריך להפסיק לתת את התחושה שחברי מפלגת העבודה “אוהבי ערבים”. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב הבוקר הרצוג: “שמעתי שיש כמה שלא מרוצים מהגישה הציונית שלי. אם הם רוצים שיו”ר המחנה הציוני יעדיף אינטרסים של הפלסטינים, יש לי מסר בשבילם: שיחשבו מסלול מחדש”.

 

 

הרצוג אמר את הדברים בטקס הרמת כוסית לפעילי המפלגה באשקלון, בו עמד על “השינויים החלים בחברה הישראלית ועל הצורך לערוך שינויים במפלגה כדי למשוך אליה את הבוחרים”. בין היתר אמר הרצוג: “איפה אנחנו נכנסים ללבבות של הציבור? שיאמינו שבידינו לא רק הניסיון אלא גם היכולת לשנות את מצב המדינה, מבלי להפקיר את ביטחון ישראל חלילה, ומבלי לתת תחושה – שאני נתקל בה בפגישות אינספור של הציבור הישראלי – שאנחנו תמיד אוהבי ערבים”.

bibibuzi

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) התייחס היום לדבריו של יו”ר האופוזיציה ח”כ הרצוג ואמר “הרצוג אינו רלוונטי ואינו מנהיג, וכבר מזמן היה צריך להתפטר מראשות האופוזיציה. הרצוג הפך עצמו לחקיין זול וחיוור של נתניהו”, אמר. עוד הוסיף ח”כ עודה כי “דווקא בימים קשים כאלה, אנו חייבים להציג אלטרנטיבה אמיתית ואמיצה לשלטון השנאה של נתניהו והימין. אלטרנטיבה של פתרון של שלום צודק, של שוויון ודמוקרטיה ושל מאבק משותף על העתיד של כולנו”.

לדברי ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) “ככה נראה פוליטיקאי בלי כיוון. יו”ר אופוזיציה שהפך את עצמו לחיקוי עלוב ועצוב של השלטון שהוא אמור היה להוות לו חלופה. ממשלת נתניהו נכשלת בכל תחום – לא מספקת ביטחון אישי לאזרחים, לא מקטינה פערים חברתיים, לא מבטיחה שוויון ולא מתקדמת לשלום. אז מה הממשלה כן עושה? מסיתה נגד הערבים, כדי לחפות על הכישלונות שלה. במקום לעמוד עם הממשלה נגד הציבור הערבי, האופוזיציה כולה הייתה חייבת לעמוד עם הציבור הערבי נגד הממשלה. רק כך אפשר יהיה להתחיל לעשות כאן את השינוי הנחוץ”.