restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

“אין כל מקום לאיחולי הצלחה לממשלה החדשה, כי היא ממשלה מסוכנת”

14 במרץ 2013

ח”כ דב חנין הגיב ב-14 בפברואר על הקמת הממשלה ועל ההסכם בין מפלגות הקואליציה: “אין כל מקום לאיחולי הצלחה לממשלה החדשה, כי היא ממשלה מסוכנת. ברית חדשה נרקמה בין המתנחלים ובעלי ההון.

“מולה צריך להקים בדחיפות מחנה של התנגדות: מחנה דמוקרטי מול הניסיון לחסל את המיעוט, בדמות הכפלת אחוז החסימה ל-4%, ולבטל את עיקרון שלטון הרוב בסעיף שאומר שגם רוב של חברי הכנסת לא יספיק להפלת הממשלה, אלא רק רוב מיוחס של 65 ומעלה; מחנה סוציאליסטי מול הממשלה הקפיטליסטית ביותר בתולדות ישראל שתפגע בעובדים, במובטלים, בעניים וכן – גם בשכבות הביניים ההולכות ונשחקות. ולבסוף, מחנה שלום מול הממשלה הראשונה שנתנה למתנחלים שלטון ישיר בכל עמדות הכוח וצמתי ההחלטות. אמש התחלתי סבב של שיחות עם חברי הכנסת מהאופוזיציה בעניין”.