restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אלפים השתתפו בהפגנות האחד במאי ברחבי הארץ

2 במאי 2013

אלפי מפגינות ומפגינים השתתפו בהפגנות האחד במאי, יום הסולידריות הבינלאומי של העובדות והעובדים, שנערכו ברחבי הארץ. השנה נערכו האירועים בסימן ההתנגדות לממשלת החיבור בין הימין הניאו-ליברלי הקיצוני לימין המתנחלי, ובמחאה נגד המדיניות האנטי-חברתית, הגזירות התקציביות הצפויות על הציבור, בזיזת משאבי הטבע ומסירתם לטייקונים ומלחמתה של הממשלה נגד העבודה המאורגנת.

בהודעה שפורסמה בעמוד חד”ש בפייסבוק נכתב:

באחד במאי, יום הסולידריות הבינלאומי של העובדות והעובדים, יתקיימו שורה של הפגנות ברחבי הארץ. אנחנו קוראים לכם ולכן להתגייס בכל הכח להפגנה הקרובה לביתכם ולהראות שלא ניתן להציב את רווחי הטייקונים לפנינו. אבל אנחנו לא מתכוונים להסתפק בהפגנות בלבד. חד”ש קוראת לארגוני העובדים להכריז על סכסוך עבודה בכדי לקיים שביתה כללית במשק.
רק כוח מאורגן וחזק יוכל לעמוד מול המתקפות של ממשלת הטייקונים וההתנחלויות על העבודה המאורגנת וציבור העובדים והמובטלים. רק אם נייצר עמידה משותפת – של כל הארגונים, הוועדים, מפלגות האופוזיציה והעובדות והעובדים – נוכל לבלום את תקציב הגזירות שינסה לקחת ממי שאין לו עוד מאיפה לתת במקום לקחת ממי ששודד את כולנו.
שביתה כללית במשק תוכל להציב בחוזקה את הדרישה למיסוי אמת על בעלי ההון ולהעלאה של מס החברות. את הדרישה להלאים את משאבי הטבע שלנו במקום לתת לטייקונים לייצא אותם למדינות זרות. את הדרישה להפסיק לתקצב את הכיבוש וההתנחלויות, ולהתחיל לבנות דיור ציבורי פה, בישראל. הצטרפו אלינו ב-1 במאי, להפגנות, לבניית הכוח שיבלום את הממשלה הזו.

אירועי האחד במאי נפתחו בנצרת בשבת, ה-27 באפריל, בהפגנה ההמונית המסורתית של חד”ש (לאלבום התמונות המלא).

ביום רביעי, ה-1 במאי, הפגינו פעילות ופעילים רבים בתל אביב, חיפה ומג’דל כרום.

תמונות מן ההפגנה בת”א (צילום: אריה ימפולר)

ביום שישי, ה-3 במאי, תתקיים ההפגנה גם בבאר שבע: התאספות בשעה 10:30 ברחבת העירייה וצעדה למדרחוב העיר העתיקה (לעמוד האירוע בפייסבוק).