restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אלפים רבים ישתתפו בהפגנה נגד הגירוש שתתקיים מחר בדרום תל-אביב

23 בפברואר 2018

אלפים רבים עומדים להשתתף בהפגנה נגד גירוש הפליטים ומבקשי מקלט האפריקאים שתתקיים מחר (מוצש) בדרום תלאביב תחת הכותרת חייבות וחייבים לעצור את הגירוש, חייבים לשקם את שכונות דרום תא“. העצרת תתקיים בשעה 20:00 ברחוב לוינסקי פינת רחוב העלייה.

מארגני האירוע מסרו למה אנחנו מפגינים? כי בחודשים הקרובים השכנות והשכנים שלנו עתידים להיות מגורשים מכאן על ידי הממשלה, למסע פליטות נוסף, בו חלקם ימצאו את מותם. הממשלה אומרת לנו שהיא עושה את זה בשם הדאגה לתושבי ותושבות דרום תלאביב‘. אבל מי שגרות וגרים בדרום תא, מי שחיות וחיים בשכונות עם מבקשי המקלט כבר עשור, יודעות ויודעים את האמת: במשך שנים הממשלה הזניחה את השכונות, והפכה אותן לאזור אסון. עכשיו, אותה ממשלה מתכננת לגרש מכאן את כולנו גם את התושבים הוותיקים שחיים בשכונות אלה, וגם את מבקשי המקלט מאפריקה. מי שירוויחו מהעניין הם כרישי הנדלן, שיבנו כאן מגדלי יוקרה, וחברות כוחהאדם, שיגזרו קופון מהמחסור בעובדים זולים“.

עוד הם ציינו אם ממשלת ישראל הייתה רוצה לשקם את דרום תלאביב היא הייתה יכולה לעשות את זה מזמן. שום דבר לא הפריע לה. כל מיליארדי השקלים שהושקעו בעשור האחרון בכליאת פליטים במתקן חולות ובכלא סהרונים, בהקמת משטרת הגירה, ובמבצע גירוש יקר ומיותר היו יכולים להיות מושקעים במקום זאת בשיפור החיים כאן“.

לא נסכים להסתה ולשיסוי של קהילה אחת בקהילה שנייה! גירוש של אנשים אל מותם לא ישפר את מצב השכונות, ולא ניתן שיעשו זאת בשמנו. במקום הסתה וסיסמאות, אנחנו דורשות ודורשים בדיקה אמיתית של בקשות המקלט, קליטה בכל רחבי הארץ של מי שזכאי להגנה כפליט, השקעה בשכונות דרום תלאביב הקורסות, והפסקה מיידית של כל הפינויים של תושבי ותושבות דרום תל אביב מבתיהם“, נמסר בהזמנה להפגנה.