restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בגלל ריבוי ההרוגים בתאונות בנייה: פעילים חברתיים יפגינו מול בתיהם של ראשי אלקטרה

30 באוגוסט 2018

בעקבת הקטל הגובר בענף הבנייה, קבוצה של פעילים חברתיים החליטה להפגין בשבוע הבא מול בתיהם של ראשי חברת אלקטרה. מארגנות המחאה מסרו “לקראת השנה החדשה ועשרת ימי תשובה נפגין מול ביתו של מנכ”ל חברת אלקטרה, איתמר דויטשר, וסמנכל”ית החברה, עו”ד רונית ברזילי. הצטרפו אלינו יחד להפגנה בדרישה שהזילות בחייהם של בני האדם תיפסק כאן ועכשיו. הגיע הזמן שנזכיר לזוג דויטשר ובעלי המניות של החברה שאותם עובדים הם לא שקופים”.

ההפגנה תתקיים ביום רביעי הקרוב, 5 בספטמבר בשעה 20:00  ברחוב יהונתן 47 בשכונת צהלה שבצפון בתל אביב. פעילי פורום העובדים של חד”ש בתל-אביב ויפו, המפגינים באתרי בניין ברחבי העיר בהם נהרגים פועלים באת עבודתם, קראו להצטרף למחאה.
יצוין ששני פועלים מתו בחודש האחרון, תשעה פועלים בשלוש השנים האחרונות, באתרי בנייה בהם אלקטרה הייתה חברה יזמית או קבלנית. החברה גם קיבלה שמונה צווים בגין ליקויי בטיחות חמורים, ולמרות כל זה לא ננקטו נגדה צעדים משמעותיים. באתרי החברה נהרגו הפועלים אנדריי קידובסקי, מיכאל מיכאלוב, דונג גואן צ’ינג, אברהים זכריא מחמד אלחדידי, רמי עבדאללה עלי בדר, סלימאן עלי פאייד, עאהד זיאדאת , דוד יגודייב ואיגור דובוס.
“לא יתכן שהזילות המוחלטת בחיי אדם תהיה הסטנדרט של ענף הבנייה בישראל. סינים, פלסטינים, מולדבים, יהודים עניים או סתם עוברי אורח –  חייהם אינם הפקר. אי אפשר לחסוך בעלויות בטיחות כאשר המחיר נמדד בדמם של עובדים עניים. 28 אנשים נהרגו בתאונות בניין נהרגו מאז תחילת השנה, עלייה של 30% מאז השנה שעברה. לא נסכים שבשנה הקרובה יצנחו פועלים למותם כי לא הותקן מעקה בטיחות בבניין, שעובר אורח יסיים את חייו כי נפל עליו קרש מהקומה החמישית או לחלוף ליד אתר בנייה ולראות אנשים שעובדים בתנאי מזג אוויר מסכנים בלי אמצעי מגן ובלי פיקוח”, הוסיפו מארגנות המחאה בשבוע הקרוב.

לדבריהן, “בשנים האחרונות הרוויחו ראשי החברה משכורות של מיליונים על גבי מיליונים. איתמר דויטשר עצמו הרוויח משכורת של למעלה מ- 30 מיליון שקל בשלוש השנים האחרונות. נדאג להמשיך ולהפריע את מנוחתם של עוד מנכ”לים של חברות בנייה אחרות, מי שחיים בשכונות עשירות, מנומנמות ומאובטחות היטב, ובחייהם המקצועיים מעדיפים לחסוך בהוצאות בטיחות, חסכון שעלותו נמדדת בדמם של עובדים עניים. האחריות בידיים שלכם”.
האירוע בפסייבוק:

https://www.facebook.com/events/2174543546154732