restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בג”ץ קיבל את עיקרי עתירת מפגיני שייח ג’ראח ומתח ביקורת על המשטרה

4 במרץ 2010

בית המשפט העליון קיבל ביום חמישי (ה-4 במרץ) את עיקרי עתירתם של מארגני ההפגנה המתוכננת בשכונת שייח ג’ראח ביום שבת הקרוב. העתירה הוגשה בעקבות החלטת המשטרה לאסור את ההפגנה בשכונה ולמנוע מהמפגינים להגיע לקרבת בתי התושבים המפונים. נשיאת בית המשפט, דורית בייניש, אף מתחה במהלך הדיון ביקורת חריפה על המשטרה: “השאלה היא אם המשטרה עשתה מאמץ למצוא פתרון אלטרנטיבי. אנחנו לא צריכים לעשות בשבילכם את התוכניות. המשטרה צריכה לדאוג לכך שהשילוב של ההפגנה לא יגרום להפרעה בסדר הציבורי”

ח”כ ד”ר דב חנין (חד”ש), שישתתף במוצ”ש בהפגנה, אמר על ההחלטה: “בג”צ שב ומאשר את מה שראינו גם בדיוני ועדת הפנים של הכנסת. המשטרה פגעה בצורה בלתי חוקית בחופש ההפגנה והמחאה של אנשי השלום ופעילי זכויות האדם בשייח ג’ראח. אני מקווה שהמשטרה תפנים את המסר שהגיע גם מבתי המשפט הנמוכים יותר ותכבד את זכות ההפגנה בשייח ג’ראח.”

ח”כ חנין הוסיף ואמר כי הוא קורא לציבור הדמוקרטי בישראל להגיע להפגנה ביום שבת וגם מתכוון להשתתף בה בעצמו.ֿֿ

מוצאי שבת, ה-6 במרץ: העצרת הגדולה בשייח ג’ראח