restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ביוזמת בנק”י ירושלים: הפגינו מול משרד החינוך בדרישה למיגור ההטרדות המיניות

5 בינואר 2019

 

עשרות תלמידות ותלמידים הפגינו אתמול (חמישי) אחה”צ מול משרד החינוך בירושלים בדרישה שהמשרד יפעל למיגור ההטרדות המיניות במערכת החינוך ולמען יצירת מערך הסברה ופניות בשביל תלמידות ותלמידים שחוו תקיפות והטרדות מיניות. המחאה נערכה ביוזמת הסניף הירושלמי של ברית הנוער הקומוניסטי הישראלי (בנק”י) שחבריה הפיצו בבתי הספר ברחבי העיר כרוז תחת הכותרת “מרגישה מוטרדת? זה לא מטריד את משרד החינוך”.

ההפגנה נערכה בהשראת המאבקים וההפגנות בתקופה האחרונה בתחום מניעת הטרדות מיניות וכדי לעורר את המודעות לפגיעות על רקע מיני בתוך בתי הספר, הן בין תלמידים והן בין מורים לתלמידים.

 

“אנחנו קבוצה של בנות ובני נוער שנמאס להם מהמצב של ההפקרות. אנחנו קוראים למשרד החינוך להגן עלינו”, מסרו מאיה לבנה ומאשה מיכאלסון, תלמידות כיתה י”ב מירושלים וממארגנות ההפגנה. התלמידות והתלמידים שהפגינו אתמול לומדים במבתי ספר בירושלים והסביבה ופועלים בשיתוף פעולה עם מועצת התלמידים העירונית, יחידת לוט”ם – “היחידה ללוחמה נגד הטרור המגדרי” , מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפות מיניות ועוד.

במועצת התלמידים והנוער של ירושלים נמסר כי “מועצת התלמידים והנוער של ירושלים מחויבת לשמור על ביטחונם של התלמידים בבתי הספר ובכך גם למנוע מקרים של הטרדות מיניות מחוץ ובתוך בתי הספר. משרד החינוך אכן הוציא נהלים להתמודדות עם תופעת ההטרדות, אך לא יישם אותם בשטח, ובכך נוצר מצב בו ממשיכות להיאסף תלונות של תלמידים ותלמידות על הטרדות בבתי הספר. מועצת התלמידים והנוער של ירושלים לוקחת חלק בהפגנה שמטרתה לפתור את בעיית ההטרדות בבית הספר. חשוב להדגיש כי לדעתנו ניתן לפתור את המצב גם בדרכי שיח, ולכן נשמח אם משרד החינוך ייענה לבקשותינו ויקיים ישיבה בנושא בהשתתפות בכירים במשרד החינוך וחברי המועצה, על מנת לפתור את הבעיה ולהחזיר את הביטחון לתלמידים בבתי הספר. במקרה ולא ייענו לדרישותינו, נמשיך לפעול בכל דרך שמאפשר לנו החוק בכדי להשמיע את קולם של בני הנוער, גם במאבק זה”.