restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בית הדין הארצי לעבודה ביטל את שביתת המורים; הורים הפגינו בצפת

1 בספטמבר 2010

בתום שבע שעות של דיונים, קבעו ביום שלישי, ה-31 באוגוסט, שופטי בית הדין הארצי לעבודה, בראשות הנשיא סטיב אדלר, כי השביתה עליה הכריז ארגון המורים העל-יסודיים “הינה בלתי חוקית” והוציא צו למניעתה. לפיכך, הלימודים התקיימו היום כסדרם בחטיבות הביניים ובתיכונים.

לאחר מתן פסק הדין, אמר יו”ר ארגון המורים, רן ארז, כי “אנחנו נשקול את צעדינו ונחליט מה לעשות בהמשך. אין ספק שבהתנהגותם זו, משרדי החינוך והאוצר לא שיפרו את יחסי העבודה עם המורים, וכנראה שהשנה הקרובה תהיה מאוד סוערת”. ארז אף חזר על טענותיו במהלך הדיון לפיהן פסק הדין היה מכור מראש. במהלך הדיון התפרץ ארז והאשים כי “לא מדובר בפעם הראשונה שהשופטים משתיקים אותנו ולא נותנים לנו להשלים את טענותינו. מבחינתנו, בין אם נבוא לבית הדין ובין אם לא נראה כמו היינו הך. לכן אנו מעריכים ששר החינוך היה בטוח שיקבל צו מניעה”.

יצוין שאלפי תלמידים בצפת נותרו היום בבתיהם בשל השביתה שהכריזו הרשות המקומית ו-ועד ההורים, במחאה על קיצוץ הסבסוד בחינוך לגיל הרך ובמערך ההסעות בעיר. כמאה הורים וילדים קיימו הבוקר הפגנה בצומת הכניסה לצפת. הם ניסו לחסום את התנועה במקום, אך המשטרה מנעה זאת מהם.

לדברי ראש העירייה אילן שוחט, קוצץ הסבסוד לילדים בגילאי שלוש, כך שבמקום 300 שקלים בשנה משלמים ההורים 8,000 שקלים. בנוסף, שונתה הזכאות להסעות לתלמידים בעיר, ובמקום 1,700 תלמידים רק 600 זכאים לתשלום עבור ההסעה.

לטור של רן ארז על המצב במערכת החינוך