restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בית המשפט העליון אישר את התמודדותה של ח”כ היבא יזבק בבחירות לכנסת ה-23

11 בפברואר 2020

בית המשפט העליון אישר אמש (ראשון) את התמודדותה של ח”כ היבא יזבק (בל”ד – הרשימה המשותפת) בבחירות לכנסת ה-23 שיתקיימו בעוד 21 יום. השופטים קבעו כי “לא הצטברה בעניינה ‘מסה קריטית’ של ראיות ברורות, חד משמעיות ומשכנעות המצדיקות את פסילתה לפי אמות המידה שנקבעו בהלכה הפסוקה”. השופטים שתמכו באישור התמודדותה של ח”כ יזבק היו עוזי פוגלמן, יצחק עמית, דפנה ברק ארז, מני מזוז וענת ברון. בצד שהתנגד, ונותר במיעוט, היו הנשיאה אסתר חיות והשופטים נעם סולברג, דוד מינץ ויוסף אלרון.

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), מסר בתגובה לאישור התמודדותה של ח”כ יזבק בבחירות כי “קמפיין ההסתה הפוליטי של הימין הקיצוני התרסק אל מול המציאות המשפטית”. עודה הוסיף כי “כל מי שתמך בפסילה צריך להתבייש שנגרר אחרי נתניהו וחבריו הכהניסטים. ח”כ יזבק תמשיך לכנסת הבאה ותלחם למען השלום, שוויון ודמוקרטיה לכולם”. גם הרשימה המשותפת מסרה כי “שוב הוכח שהקמפיין של הימין הקיצוני נגד ח”כ יזבק והרשימה המשותפת הוא תעמולה זולה שמטרתה דה לגיטימציה של נבחרי ציבור ערבים”. עוד הוסיפו במפלגה בעקבות אישור התמודדותה של ח”כ היבא יזבק, כי “כל מי שנגרר אחרי כהניסטים בתמיכה בפסילתה של חברת הכנסת יזבק צריך להתבייש מול החלטת בית המשפט”.

יצוין שהבוקר בית משפט השלום בחיפה גזר  28 חודשי מאסר על השייח’ ראאד סלאח. זאת, לאחר שלפני כשלושה חדשים הוא הרשיע אותו בהסתה לטרור ובעבירות נוספות, בהן תמיכה בהתאחדות בלתי חוקית. נגד סלאח, 61, ששימש בעבר כראש העיר אום אל-פחם וכן כמנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית לשעבר, עמד מאסר על תנאי בגין עבירות דומות, כך שלבית המשפט הוא הגיע היום כשידע שייגזר עליו עונש מאסר בפועל. יו”ר ועדת המעקב של האזרחים הערבים, מוחמד ברכה, שהשתתף בישיבת בית המשפט מתח ביקורת קשה על גזר הדין. לדבריו מדובר ברדיפה על רקע פוליטי ובגלל דעותיו של השייח’ סלאח.