restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בנט הוציא צווי הרחקה נגד פעילי שלום; ח”כ כסיף: יש להמשיך במאבק ביתר שאת

19 בינואר 2020

שר הביטחון נפתלי בנט הורה אמש (שבת) לצה”ל באופן חריג להוציא צווי הרחקה מהגדה נגד פעילי שלום ישראלים המתנגדים לכיבוש. ההחלטה נוגעת לכ-30 פעילים ישראלים, בהם עובד “הארץ” יונתן פולק. צווי הרחקה מינהליים מוצאים על ידי הצבא וחתומים בידי אלוף פיקוד. הם אינם מאושרים על ידי שופט לפני הוצאתם, אך ניתן לערער עליהם לבית המשפט לאחר מכן. שר הביטחון מסר עוד כי “הכוחות בשטח הונחו לפעול ביד קשה כנגד אותה פעילות, במטרה לפזר את ההפגנות תוך זמן קצר ולצמצם את הפגיעה בחיילי צה”ל”. עם זאת, בנט לא פירט מה כוללת אותה “יד קשה”.

ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) הגיב להחלטת שר הביטחון בנט ומסר: “‏בתגובה להודעת היח”צ השקרית של בנט כאילו פעילים נגד הכיבוש פועלים באלימות, הנחיתי הערב את הפעילים להמשיך ביתר שאת במאבקם הבלתי אלים והצודק”. ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) הוסיפה “מי שמכה ביד קשה את המאבק הפלסטיני נגד כיבוש לא רוצה לתת לסולידריות הישראלית ולמאבק נגד כיבוש להתחזק. המהלך הזה יחזק את הנחישות של המתנגדים לכיבוש”.

מהתנועה הישראלית-פלסטינית “לוחמים לשלום”, הדגישו ש”בנט החל את קמפיין הבחירות שלו במהלך נוסף שנועד לפגוע במאבק המשותף הישראלי-פלסטיני נגד הכיבוש. אבל גם אם יוציא עוד מאה צווים כאלה, זה לא יעזור לו. ישראלים ופלסטינים ימשיכו להיאבק יחד, במשותף ובסולידריות כדי לבנות עתיד טוב יותר לשני הצדדים, עתיד שבו מחרחרי מלחמה כמו בנט ושותפיו אינם במוקדי קבלת ההחלטות אלא נותנים את הדין על עשרות שנים שבהן תיחזקו את מעגל האלימות, השכול והסבל. זו השעה עבור כל אדם בעל מצפון לעשות מעשה ולהצטרף לשורת פעולות הסולידריות המתקיימות מדי שבוע בשטחים, ולא לעמוד מנגד.”