restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בעקבות הריסת בתים ופגיעה בקרקעות: ישיבת חירום בנגב של ועדת מעקב העליונה

31 בדצמבר 2021

ישיבת חירום של ועדת מעקב העליונה של האזרחים הערבים בישראל תתקיים מחר (שבת) בשעות הצהריים בנגב בעקבות הריסת בתים ופגיעה בקרקעות של התושבים הערבים-בדואים; על כך מסר העיתון “אל-אתיחאד” היוצא לאור בחיפה. יו”ר ועדת המעקב, מוחמד ברכה, מסר לעיתון כי “נתכנס כדי לדון בהסלמת התוקפנית של ממשלת השינוי כלפי האוכלוסייה הערבית-בדואית בנגב שבאה לידי ביטוי הרס בתים וקרקעות”.

עוד נמסר כי במהלך הישיבה יוחלט על צעדי מחאה ברחבי הארץ. יצוין שבימים האחרונים פעילי חד”ש ומק”י במשולש ובגליל כבר קיימו מספר משמרות מחאה בסולידריות עם תושבי הנגב.   

השבוע נכנסו כוחות משטרה גדולים לכפר סעווה על מנת לאבטח עבודות של קק”ל לייעור קרקעות שבשימוש תושבי הכפר. כמו כן, שוטרי יחידת יואב ניסו למנוע את הקמת מאהל מחאה במקום נגד עבודות הקק”ל. “כך המשטרה בוחרת להשקיע את משאביה – מפעולת יח”צ מפלצתית באבו תלול ועד ליווי כוחות של ייעור על חשבון תושבי הנגב הערבים – ועדיין קרבות יריות מתנהלים מידי יום בתוך היישובים הערבים ללא פיקוח ואכיפה”, נמסר מפורום דו-קיום בנגב.

יצוין שמאהל המחאה בסעווה אכן הוקם ומשלחת של חברי הכנסת של הרשימה המשותפת בראשות ח”כ איימן עודה (חד”ש) ביקרה במקום ביום רביעי האחרון. לדברי ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) שהגיע לסעווה יחד עם חבריו: “המדינה פולשת לאדמות התושבים הילידים, רואה בכולם אויבים במקום אזרחים וממררת את חייהם. אנשי קק”ל והמשטרה הגיעו הבוקר וחרשו את הקרקע כאמצעי ענישה קולקטיבי – הכל על-מנת לגרשם מאדמותיהם. הגענו גם אנחנו במשותפת לעמוד לצד התושבים ולתמוך במאבקם הצודק”.

סרטון – ח”כ איימן עודה ופעילים מנסים השבוע למנוע השתלטות המשטרה על אדמות כפר סעווה בנגב:

https://www.facebook.com/AymanOdeh1975/videos/2506818589461558