restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בעקבות מחאת עיר לכולנו: עיריית ת”א נוזפת במנכ”ל היכל התרבות

5 באוקטובר 2010

מנכ”ל עיריית תל אביב-יפו, מנחם לייבה, נזף ביום שני, ה-4 באוקטובר, במנכ”ל היכל התרבות, אהרון סופר, בעקבות החלטתו לאשר לחברת גינדי השקעות לקיים אירוע שיווקי בהיכל, בעוד מקרה של הפרטת המרחב הציבורי על ידי מוסד עירוני בתל אביב-יפו. לייבה העמיד את סופר על חומרת העניין ועל שיקול הדעת המוטעה במתן אישור לקיומו של אירוע מסוג זה בהיכל התרבות. עם זאת, נמסר מהעירייה כי “המקום ימשיך לשמש כמרכז המכירות של החברה בשבועות הקרובים לאור ההסכמים שנחתמו בין חברת היכל התרבות לחברת גינדי”.

אירוע ההשקה התקיים במוצאי שבת ומשך אליו על פי גינדי, כ-2,000 מבקרים. באותו הזמן נערכה מחוץ להיכל הפגנה של קבוצת פעילי עיר לכולנו, שמחתה נגד הקצאת השטח הציבורי לטובת החברה הפרטית. רחל גלעד-וולנר, חברת סיעת עיר לכולנו שהשתתפה בהפגנה, מסרה כי הפעילים הגיעו למחות נגד מסחור המתחם והפיכתו למוקד שיווק מסחרי בעידודה של העירייה.

השכרת המקום יצרה גם טרדה לתושבים שמתגוררים בסמוך להיכל התרבות – ברחוב הוברמן הצמוד להיכל, הוצבו מדחסים ענקיים שמשמיעים רעש שמפריע למנוחת השכנים. בנוסף, וולנר מסרה כי היא שוקלת להגיש תביעה על השחתת רכוש ציבורי מכיוון שנוסרו מעקות המיועדים לשימור בקומה השנייה של ההיכל, מה שיצר לדבריה נזק בלתי ניתן לתיקון.

וולנר הדגישה כי עיריית תל אביב-יפו מפקיעה יותר ויותר שטחים ציבוריים בשנים האחרונות, לטובת פרסום של חברות פרטיות. “העייריה סוגרת מרחבים ציבוריים לטובת אירועים פרטיים או יוזמת יחד עם החברות אירועים שפתוחים לכאורה לציבור, אך למעשה – מדובר באירוע שיווקי של אותה חברה במרחב הציבורי”.