restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ברשימה המשותפת מגנים את היעדרות הח”כים של רע”מ מההצבעה על פיזור הכנסת

3 בדצמבר 2020

הרשימה המשותפת פרסמה היום (חמישי) גינוי רשמי להיעדרות של חברי רע”מ מההצבעה אתמול על פיזור הכנסת: “רואים בכך נסיגה מהמחויבות של הרשימה כלפי בוחריה, פגיעה באחדות והחלשת הפעילות המשותפת והאחידה”. מליאת הכנסת אישרה אתמול בקריאה טרומית הצעת החוק לפיזור הכנסת שהגישה סיעת יש עתיד-תל”ם. 61 הצביעו בעד, 54 הצביעו נגד, לא היו נמנעים. אך חברי מפלגת רע”מ נעדרו מהמליאה בזמן ההצבעה.

הסופר עודה בשאראת פרסם מאמר ב”הארץ” בו כתב “נכון שהגזענות בישראל נשקלת בטונות, אך ההסתה הארסית של נתניהו עולה על הכל, גם על ההסתה של הימין הקיצוני. לכן אני פונה למנסור עבאס, וליד טאהא, סעיד אלחרומי ואימאן חטיב־יאסין וקורא להם להתעשת. למה להכות על חטא מחר, אם אפשר כרגע לא לחטוא”.

“בינתיים, על ההצהרות של מנסור עבאס, שאינו פוסל תמיכה בנתניהו והיעדרות סיעתו מההצבעה על פיזור הכנסת — עונה נתניהו, בלי להתחשב ברגשות בעל הברית המסתמן: לא אשען על הרשימה המשותפת כי הם תומכי טרור. איזה מין רומן זה? עבאס מגיש זר פרחים, ונתניהו מגיש בחזרה זר קוצים”, הדגיש בשאראת.

יצוין שיו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), תקף אתמול בחריפות את ממשלת הימין ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון על פיזור הכנסת: “אני מוכרח להגיד לכם שאני מתאהב ברגע הזה, ואני חושב שכל כוח פוליטי מחפש רגעים כאלה. הרי זה נתניהו שהעביר את חוק הלאום, שהמדינה היא אך ורק לעם היהודי. מה קורה ברגע הזה שהרשימה המשותפת של האזרחים הערבים יחד עם יהודים דמוקרטים היא זו שמחליטה אם ממשלת ישראל ממשיכה את דרכה או לא?”.

“אנחנו עם הכוח שלנו ורק אנחנו, הערבים במדינת ישראל היהודית, מחליטים האם הכנסת תמשיך או לא. אני אומר לבנימין נתניהו: תפנים טוב מאוד שאנו בני המקום הזה. בני המולדת הזו, שאין לנו מולדת אחרת מלבדה. שאנחנו לא באנו למדינת ישראל, היא זוהי שבאה אלינו ועלינו. אנחנו, מהמקום הכי דמוקרטי הזה אומרים לך: אלה אנחנו שמסיימים את הכהונה שלך. אתה בדרך לבית הסוהר”, הדגיש ח”כ עודה.

לדברי ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) “נתניהו הוא זה שהרחיב את הרס הבתים בחברה הערבית ועיגן אותו בחוק, הוא זה שהפקיר את האזרחים הערבים לארגוני פשע רצחניים, הוא זה שהגביר את הגזענות והשנאה, הוא זה שהחריב את השירותים הציבוריים והרס את חייהם של אלפים, והוא זה שהעמיק את הכיבוש ואת ההתנחלויות הנפשעות באיש הזה אין אמון ואין תמיכה, גם לא כאשר הוא מפריח הבטחות סרק לכל עבר. אנו נמשיך במאבק ללא פשרה – לשלום, לשוויון, לדמוקרטיה ולצדק אמיתיים”.