restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בתגובת לצעדי הדיכוי של ממשלת הימין: אלף משמרות מחאה ייערכו ברחבי הארץ

1 באוקטובר 2020

הממשלה אישרה הלילה (חמישי) את הארכת הסגר הכללי עד 14 באוקטובר, שלושה ימים יותר ממה שהוחלט קודם לכן. בנוסף הוחלט שהגבלות המרחק וההתקהלות יחולו על הפגנות ומחאות. שלושה שרים מכחול לבן, שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, שר התיירות אסף זמיר והשרה לנושאים אסטרטגיים אורית פרקש הכהן, הצביעו נגד.

בעת הדיון מאות מפגינים התכנסו ליד מעון ראש הממשלה בירושלים במסגרת המחאה נגד בנימין נתניהו. במקביל, מאות רבות של מפגינים הגיעו לכיכר הבימה ומשם צעדו במשך שעות במרכז תל אביב בקריאה להתפטרותו של ראש הממשלה. ארבעה מפגינים נעצרו בתל-אביב “בחשד לתקיפת שוטרים” ושוחררו הבוקר בתנאים מגבילים. המפגינים בירושלים חסמו לפרקים את רחוב עזה מול ביתו של ראש הממשלה ובמקום נעצרו עוד שני אזרחים.

מארגון “קריים מיניסטר” נמסר בתגובה להפגנות אמש: “ביבי, גם אם תגביל את ההפגנות למטר אחד ותוריד את השאלטר על כל המדינה, לא תשתיק אותנו. נפגין נגדך בכל זמן וכל מקום עד שתלך”.

תנועת הדגלים השחורים אף הכריזה על הקמת מערך מחאה, שיאפשר הפגנות במרחק של קילומטר מהבית בימי חמישי ומוצאי שבת לאורך תקופת הסגר, תחת הכותרת “הפגנות התקווה”. “אלו ימים שחורים וקשים עבור מדינת ישראל. שום מדינה בעולם לא הגבילה בחקיקה את זכות ההפגנה, מסיבה מאוד פשוטה – אין בכך שום היגיון בריאותי. יש רק היגיון עברייני, של נאשם בפלילים שמנסה להימלט מאימת הדין”, נמסר מטעם התנועה. “העובדה שגנץ בחר לחבור לנתניהו שמה אותו בשורה אחת עם מיקי זוהר, אסנת מארק ומירי רגב. בסוף השבוע הקרוב מדינת ישראל תרעד מהפגנה בסדרי גודל שעדיין לא היו בישראל. מאות אלפים ייצאו לכל פינה כדי למחות על הרס הכלכלה והדמוקרטיה על ידי הנאשם בפלילים”. במסגרת “הפגנות התקווה” יערכו יותר מאלף משמרות ברחבי הארץ. עוד צפויה הערב הפגנה נוספת בכיכר הבימה.

קישור למפת ההפגנות הערב ברחבי הארץ:
http://Tinyurl.com/kilometer1

קישור להפגנות שייערכו בשבת:
https://fb.me/e/6HyOl2K4b