restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ג’יהאד עקל: אנו צפויים לגל שביתות במשק

24 בפברואר 2010

ועדת התיאום וביצוע של ההסתדרות אישרה ביום רביעי (ה-24 בפברואר) שורה של סכסוכי עבודה. סכסוך העבודה בהנהלת בתי המשפט הוכרז בעקבות עומס עבודה הקיים על העובדים המביא לקושי למלא אחר המטלות המוטלות עליהם במסגרת העבודה כמו קליטת שופטים ורשמים ללא תוספת כוח אדם. הסכסוך הוכרז אף בגין דרישת העובדים לתוספת שכר בעקבות עומס העבודה ולהשוואת תנאי העסקתם לעובדי משרדי ממשלה אחרים.

סכסוך העבודה במשרד הביטחון הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה להפריט את אחזקת מכשירי הקשר ממפעל התקשוב מש”א 7000 לטובת חברת אלביט. כמו כן מתוכנן להפריט את יחידת הבינוי בביה”ס הטכני של חיל האוויר בחיפה ולהכניס במקומם קבלן. הסכסוך אף הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה לאחד את מרכז הבינוי מצה”ל עם אגף הבינוי במשרד הביטחון עפ”י דו”ח מקינזי ולגרום לצמצום עובדי צה”ל ביחידות הבינוי. כמו כן הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה לפגוע בקו ייצור הנמ”ר ולהעבירו לייצור בארה”ב ע”ח כספי הסיוע, דבר אשר יפגע במקום עבודתם של עובדי צה”ל.

סכסוך העבודה במוסד לביטוח לאומי הוכרז בעקבות החלטה חד צדדית של ההנהלה לבטל את כינוסן של ועדות הקבלה ולשנות את הרכב היושבים בוועדות המכרזים באופן חד צדדי דבר אשר עשוי להשליך על מעמד העובדים וקידומם. כמו כן, בעקבות התעלמות ההנהלה מנציגות העובדים ומניהול מו”מ להסדרת הנושא.

סכסוך העבודה בעיריית קריית שמונה הוכרז בעקבות צעדים חד צדדיים שעורכת ההנהלה ללא קיום מו”מ עם הועד דבר אשר יש לו השלכה על שכר ותנאי העסקת העובדים. כמו כן בעקבות מבוי סתום במו”מ להסדרת העברת אבות הבית בביה”ס לשבוע עבודה מקוצר.

סכסוך העבודה בכבאות באילת הוכרז בעקבות פגיעת איגוד ערים לכבאות והצלה באילת בזכויות הסוציאליות של העובדים עקב אי העברת כספים לקרנות ולקופות.

סכסוך העבודה באגף המכס והמע”מ הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה להפעיל מערכת דיווח מקוון חדשה לחשבוניות מס פיקטיביות, אשר יגדיל את העומס בעבודה שיוטל על העובדים. כמו כן בעקבות דרישת העובדים לתוספת שכר לאור המטלות החדשות שעימו נאלצים העובדים להתמודד עם הפעלת המערכת החדשה. סכסוך העבודה בדיר אל אסד ובמועצה המקומית מג’אר הוכרז בעקבות פיגורים בתשלום משכורות העובדים ואי העברת כספי המעסיק לקופות ולקרנות השונות.

מ”מ יו”ר ועדת תיאום וביצוע ויו”ר סיעת חד”ש בהסתדרות, ג’יהאד עקל, אמר היום: “אנו מקווים שלא נאלץ לממש את סכסוכי העבודה שמוכרזים כיום וכי ההנהלות יישבו למו”מ להסדרת תנאי העובדים וביטחונם התעסוקתי. אך ללא תשובה חיובית מצד ההנהלות אנו צפויים לגל שביתות במשק”.