restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ד”ר עופר כסיף הגיש תלונה במשטרה נגד ח”כ אורן חזן בגין איומים

28 במרץ 2019

 

ד”ר עופר כסיף, מועמד חד”ש-תע”ל לכנסת ומרצה במכללת ספיר, הגיש תלונה אתמול (רביעי) במשטרה נגד ח”כ אורן חזן (הליכוד), העומד בראש תנועה ימנית-קיצונית בשם “צומת”” בגין איומים והטרדה מאיימת. התלונה הוגשה בעקבות התנפלות מילולית מצד חזן על כסיף במכללת ספיר. פרקליטו של ד”ר כסיף מסר ש”חזן איים על כסיף וצעק עליו כי ימשיך לרדוף אותו כל הזמן ויגיע לביתו”.

חזן קרא לעבר כסיף, “יש פה מוסר כפול, אתם לא מוכנים לשבת עם יהודים אנשי ימין, אבל להסתחבק עם תומכי טרור ומחבלים אין לך בעיה. אתם אנשים קטנים וצריך לסתום לכם את הפה.”

חזן התייחס להחלטת מכללת ספיר שביטלה את השתתפותו של מועמד איחוד מפלגות הימין, הגזען והכהניסט איתמר בן גביר בפאנל בחירות שהתקיים אתמול בצהריים, זאת בעקבות דרישותיהן של שלוש מפלגות: חד”ש, מרצ והעבודה, כי במידה ובן גביר ישתתף בכנס יחרימו את הפאנל.

אין זו הפעם הראשונה שחזן תוקף מעומדים מהשמאל. לפני שבועיים הוא “פוצץ” מפגש עם יו”ר מרצ, ח”כ תמר זנדברג. הוא הפריע לה במשך רבע שעה עד ש זנדברג נאלצה לעזוב את האולם. הוא גם התפרץ בשבוע שעבר בעת דבריו של מועמד אחר של מרצ לבחירות, מזכ”ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, בעת אירוע שנערך במכללת למינהל. אופנהיימר מסר ש”אדם כמו חזן שהוא פרובקטור, לא ראוי להיות בכנסת. אני לעולם לא אכנס לכנס ואפוצץ אותו כמו שאורן עשה אצלנו וזאת הסיבה שאורן חזן לא יהיה בכנסת הבאה. הציבור לא מעוניין בפוליטיקה של סתימת פיות ובריונות”. “אני קורא לכם לבחור באורן חזן כי כל קול שהולך לאורן חזן, הוא קול שלא הולך לנתניהו”, הוסיף בציניות.