restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

האיגודים בבריטניה: להפסיק לרכוש מוצרים מההתנחלויות

10 באפריל 2010

פדרציית האיגודים המקצועיים של ברטניה (TUC) קראה בסוף השבוע לצרכנים להפסיק ולרכוש מוצרים המיוצרים בהתנחלויות. היא אף פרסמה כרוז, שיופץ בפתחן של רשתות המסחר על ידי פעילי האיגודים, תחת הכותרת “למה אתה קונה מוצרים המיוצרים על אדמה שנשדדה?”.

מזכ”ל הפדרציה, ברנדאן ברבר, אמר: “ההתנחלויות הוקמו על אדמות פלסטיניות כבושות והן, על פי החוק הבינלאומי, בלתי חוקיות. ישראל באמצעות הכיבוש הנמשך עשרות שנים הופכת את חייהם של העובדים הפלסטינים ובני משפחותיהם לקשים מנשוא. ואין זה סוד שישראל מתכוונת לבנות התנחלויות נוספות – שהן המכשול העיקרי לקידום השלום”. ברבר הדגיש כי לא מדובר על חרם על כלל התוצרת הישראלית, אשר עלול לפגוע בעובדים הישראלים והפלסטינים כאחד. עוד הוא קרא לממשלת בריטניה לפועל על מנת לאסור על מכירת מוצרי ההתנחלויות באיחוד האירופאי.

על החלטת האיגודים הבריטים