restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

האיגודים המקצועיים בבריטניה הצטרפו לחרם תוצרת ההתנחלויות

15 בספטמבר 2010

פדרציית האיגודים המקצועיים של בריטניה (TUC) הצטרפה ביום שלישי, ה-14 בספטמבר, לחרם כלכלי על מוצרי ההתנחלויות. הפדרציה קראה ל”ניתוק קשרים מחברות התומכות במוצרי ההתנחלויות הבלתי חוקיות ועושות רווח מהכיבוש”. מדובר באחד מגילויי התמיכה החזקים והרחבים ביותר שנעשו בבריטניה במסגרת המאבק למען זכויות העם הפלסטיני – כך דווח בעיתון הקומוניסטי הבריטי “מורנינג סטאר”.

במהלך הוועידה השנתית של הפדרציה בעיר מנצ’סטר, הנציגים הצביעו פה אחד על שורה של סנקציות כלכליות נגד מוצרי ההתנחלויות. על פי החלטה, חברי האיגודים יפעלו נגד חברות אשר מקיימות קשרי מסחר עם תעשיינים הפועלים בהתנחלויות. כמו כן, בכוונת חברי האיגודים ליצור קשר עם ספקים בריטים ולדרוש מהם להימנע מכל מכירה של סחורות שיוצרו בהתנחלויות, בין השאר עשבים ותכשירי טיפוח.

הפדרציה גם גינתה את ממשלת ישראל בגין הכיבוש הבלתי חוקי בשטחי הגדה המערבית ועזה וכן בעקבות השתלטות צה”ל על ספינות המשט הטורקי בסוף חודש מאי, במהלכה נהרגו תשעה מפעילי האונייה הטורקית “מרמרה”.

ראשי האיגודים הבהירו עם זאת שהם מתנגדים לכל גילוי של אנטישמיות באשר היא. “איננו פועלים נגד היהדות, אלא נגד פעולותיה של ממשלת ישראל בשטחים הכבושים” נמסר אמש. עוד הוסיפו כי “רק פתרון של שתי מדינות לשני העמים יביא לשלום באזור”. יצוין כי האיגודים הבריטיים נקטו באסטרטגיית פעולה דומה בזמנו נגד שלטון האפרטהייד בדרום אפריקה.

בתחילת השבוע קראה הפדרציה הכללית של האיגודים המקצועיים הפלסטינים לארגוני העובדים מכל העולם להצטרף לחרם על תוצאת ההתנחלויות. נציגי ההסתדרות, יחד עם הממשלה והתעשיינים פועלים נגד החרם ולמען חיזוק הכיבוש.

עוד על עמדת האיגודים הפלסטינים

עוד על עמדת ההסתדרות