restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

האיחוד האירופי מתנגד להרס הכפר חאן אל-אחמאר שבשטחים הכבושים

6 בספטמבר 2018

האיחוד האירופי ביקר היום (חמישי) את החלטת בג”ץ לפנות את הכפר הערבי-בדואי חאן אל-אחמאר שבשטחים הפלסטינים הכבושים. בהודעה נכתב כי “ההשלכות של הריסת הכפר ועקירתם של תושביו, כולל ילדים, בניגוד לרצונם, יהיו חמורים מאוד ויפגעו קשות בפתרון שתי המדינות ובסיכויי השלום”.

גם שליח האו”ם למזרח התיכון ניקולאי מלדנוב קרא אמש (רביעי) למנוע את הריסת הכפר הבדואי חאן אל-אחמר ואת פינוי תושביו, בעקבות פסיקת בג”ץ. “ההריסות חותרות תחת פתרון שתי המדינות ומנוגדות לחוק הבינלאומי”, כתב בחשבון הטוויטר שלו.

משרד החוץ הפלסטיני תקף את ההחלטה וקרא להתערבות בינלאומית. “ההחלטה מוכיחה שמערכת המשפט בישראל כפופה לדרג המדיני, ולכן על בית הדין הבינלאומי להתערב מול מדיניות זו להורות על פתיחה בחקירה נגד ישראל”, מסר.

ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) כינתה את ההחלטה “אסון הומניטרי ופוליטי”. לדבריה, “כנראה שהמתקפה אתמול של שרת המשפטים, איילת שקד, על שופטי העליון הניבה את פירותיה בהחלטת בג”ץ היום. למעשה, ניתנה היום גושפנקה של מערכת המשפט לפנות את חאן אל-אחמר, ולהמשיך בפינוי מאחזים נוספים, לשדוד קרקעות פלסטיניות, לגרש ולנשל את תושביהם אל ההפקר, אבל בעיקר להנציח את הכיבוש”.

לדברי ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) “הריסת חאן אל-אחמר היא מהלך כוחני שיותיר משפחות שלמות עם ילדים ללא קורת גג. מאחוריה עומדת תכנית גדולה של סיפוח רצף התנחלויות מירושלים עד יריחו, ביתור הגדה המערבית לשניים, ומניעת הקמת מדינה פלסטינית בצד ישראל – כדי למנוע אפשרות להגיע לשלום. ההריסה הזו מחבלת בעתיד של כולנו”.