restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שבת: הפגנה ביפו נגד האלימות המשטרתית

5 במרץ 2010

הוועד העממי ביפו החליט לקיים הפגנה בשבת ה-6 במרץ, בעקבות אלימות המשטרתית הגוברת בעיר. לפני שבועיים נעצרו באלימות רבה האחים טוני (29) וג’ראייס (30) קובטי בשכונת עג’מי. שאין להם כל עבר פלילי. אחיהם, סכנדר, הוא במאי סרט עטור הפרסים “עג’מי”. אמם, מארי קובטי, היא אשת חינוך ותיקה שהקימה בעבר את בית הספר האורתודוקסי ולאחר מכן ייסדה ביפו את בית הספר הדמוקרטי הערבי הראשון, אותו היא מנהלת עד היום.

ח”כ ד”ר דב חנין (חד”ש) צפוי להשתתף בהפגנה. ביום רביעי השבוע העלה ח”כ חנין הצעה לסדר היום בנושא במליאת הכנסת. בנאומו במליאה הציג ח”כ חנין בפירוט את עדותם של האחים קובטי, על מסכת האלימות וההשפלות שחוו מצד המשטרה, ואמר כי האלימות הפיזית והמילולית המתוארת בעדותם של האחים קובטי “מעוררת חלחלה”.

על התנהלותה הכללית של המשטרה ביפו אמר ח”כ חנין: “כתושב תל אביב, כאשר אני מגיע ליפו אני מרגיש כאילו אני מגיע לכוכב אחר. ללא החוקים שאני מכיר, ללא הנורמות, ללא כללי ההתנהגות. השוטרים שם מתנהלים כאילו שהם נמצאים באיזשהו שטח כבוש, שאין לתושבים שם שום זכויות ושום מעמד, ומתנהלים אתם בצורה שהיא פשוט – אני אומר את זה בשפה מתונה ככל שאני יכול, בכדי לכבד את הבמה הזאת, בצורה שהיא פשוט פרועה ומופרעת.” בעקבות העלאת ההצעה לסדר היום על ידי ח”כ חנין התקבלה ההצעה להמשיך את הדיון בנושא בוועדת הפנים והגנת הסביבה. ההצעה התקבלה ללא מתנגדים או נמנעים.

ההפגנה, בשבת ה-6 במרץ, תתחיל בשעה 13:00 מכיכר השעון שביפו ותתקדם אל מטה משטרת ישראל שברחוב סלמה.