restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

היו"ר החדש של התנועה הירוקה מציע לפגוע בקצבאות הילדים

14 בפברואר 2011

התנועה הירוקה בחרה בסוף השבוע את הנהגתה החדשה בעקבות התפטרותו של היו”ר הקודם, ערן בן-ימיני, שנחל בשנה שעברה תבוסה פוליטית כאשר הצעותיו למתווה הפעולה של התנועה זכו לפחות קולות מההצעות שהגיש האגף הימני, בראשות פרופ’ אלון טל. התנועה החליטה להעמיד בראשה (לראשונה בתנועה פוליטית בישראל )במשותף אישה וגבר, בהשראת מפלגת הירוקים בגרמניה. יושבי הראש שנבחרו הם רחלי תדהר-קנר ופרופ’ טל. כמו כן בחרה התנועה שבעה חברים שיהוו את הנהגתה. החברים שנבחרו מתוך שמונה עשר מועמדים: ערן בן ימיני, אבי דאבוש, יעל כהן-פארן, אחמד עמראני, נח עפרון, שגית פורת ואורלי רונן.

בדברים שנשא בוועידת התנועה, הודיע טל כי הוא מתכוון להעלות לסדר היום של הדיון הציבורי בישראל את סוגיית ההתמודדות עם קצב גידול האוכלוסייה בישראל. לדבריו, יש לפעול לביטול “סובסידיות מעוותות”, כשהוא מתייחס בין השאר לקצבאות ילדים.

טל טען כי אם תימשך המגמה הנוכחית, לא תוכל ישראל לתת לתושביה רמת חיים נאותה ולשמר משאבי טבע. “כיום אנחנו מסבסדים את ההתאבדות האקולוגית שלנו. אם תהיה אוכלוסייה של 20-30 מיליון תושבים בין הירדן והים, לא יהיו טבע ונופים שעליהם נוכל לשמור (..) המשמעות של גידול אוכלוסייה היא הנצחת העוני. לעומת זאת פעילות למען צמצום הילודה תחייב פעולות כמו העצמת נשים”.

בדברים אלה מצטרף למעשה טל אל החוגים הסביבתיים השמרנים והניאו-ליברליים בארה”ב ובאירופה המערבית, אשר אינם רואים בקפיטליזם הגלובלי את המקור להרס הסביבה – אלא דווקא ב”עניים”, קורבנות השיטה הקפיטליסטית.

באיגרת ששיגר טל לחברי התנועה הוא כתב: “הדגש העיקרי שלנו היום הוא ההכנות לקראת הבחירות הבאות – ברמה הארצית והמקומית. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו, לעיין במצע המפלגה, בניירות העמדה הרבים ובדיווחים על העשייה הגוברת. שם תראו שהתפיסה של התנועה הירוקה היא פרספקטיבה ציונית רחבה שגולשת מעבר לנישה האקולוגית. בנושא של ‘שלום ובטחון’, עמדותינו פרגמטיות ומשקפות את דעת 80% מהציבור התומך ב’שתי מדינות לשני עמים’, מבלי להתעלם מקיומם של איומים ביטחוניים אקוטיים. אנחנו מאמינים גם שהסכם שלום צריך לקדם בטחון אנרגטי והרמוניה סביבתית גם יחד”. שווה לציין כי באיגרת אין שום אזכור על קיום הכיבוש, האפליה, הגזענות והניצול המעמדי בישראל.