restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הכפר אל-עראקיב נהרס בפעם ה-17

17 בפברואר 2011

הכפר הבדואי אל-עראקיב שבנגב נהרס ביום רביעי, ה-16 בפברואר, בפעם ה17. כוחות המשטרה הגיעו בסביבות השעה 8:00 בבוקר אל הכפר אל-עראקיב, קראו לתושבים לעזוב את המקום ולהתכנס בבית הקברות הסמוך לכפר והחלו לירות באוויר. בהמשך, אחרי שנכנסו כל הילדים והנשים לבית הקברות, המשיכו השוטרים בירי.

פעילת “פורום דו קיום בנגב” ששהתה במקום סיפרה: “כשהחלו לעבוד בצמוד לבית הקברות התקרבו האנשים מחשש שהשוטרים ייכנסו אל המתחם. המשטרה החלה לירות סוג מסוים של כדורי פלסטיק אל עבר האנשים, רבים נפגעו מן הירי. שני פצועים פונו לבית החולים סורוקה, אחרים חוששים להתפנות מחשש שיעצרו. מדינת ישראל מנסה לנצח את המאבק באל-עראקיב באמצעות מעצרים וכתבי אישום והתשה של אנשי הכפר והפעילים”.

מעצרם של שני תושבי הכפר שנעצרו בשבוע שעבר הוארך עד מחר לאחר שהמדינה ערערה על חלופת המעצר שהוצעה אתמול על ידי בית המשפט. בעקבות התקפת המשטרה, גינו ב”פורום דו-קיום בנגב” את התנהלות המשטרה. “יש הידרדרות קשה באלימות של השוטרים מולנו באל-עראקיב”, סיפרה הפעילה חיה נוח. “היום הם ירו לעברנו כדורים, אני לא יודעת איזה”.

נוח הבהירה שכל הפעילות שנעשית בכפר לא אלימה, והביעה חשש מהתוצאה אליה יובילו העימותים האלו. “הכל בנקודת רתיחה ואני לא יודעת איך זה ייגמר. חבל שזה קורה לקראת סוף כהונתו של מפקד המחוז, המפכ”ל הנכנס יוחנן דנינו”. לדבריה, “אם זה יימשך לא נוכל לחיות, ערבים ויהודים, פה בנגב, כשלנו היהודים יש את כל מה שאנחנו צריכים והבדואים מנושלים מהאדמות שלהם”.