restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הלנת שכר במפעל בנצרת; יו"ר הוועד מתנגד לנקיטת צעדים

19 בדצמבר 2010

מפעל התכוף למוצרי מתכת מאזור התעשייה ציפורית, ליד נצרת עלית, ממשיך מלין את שכר עובדיו – כך מדווח אתר ynet . הלנת השכר החלה בתחילת נובמבר, כאשר העובדים לא קיבלו את שכרם לחודש אוקטובר. מאז, למרות הבטחות חוזרות של ההנהלה לשלם את השכר לעובדים, לא שולמה גם המשכורת של חודש נובמבר.

“זה מפעל של אנשים מנצרת והגליל, ורובנו מרוויחים לא הרבה יותר משכר מינימום וצריכים להביא את המשכורת”, סיפר עובד במפעל והוסיף: “אני לא מבין למה ועד העובדים של המפעל וההסתדרות שותקים. אם זאת הייתה חברת החשמל, הם היו משביתים את המשק”.

יו”ר ועד העובדים, סלמן אבו סמרה, מסר בתגובה: “אנחנו מקווים שהמפעל יימכר והכל יבוא על מקומו בשלום. כרגע אני אופטימי. ההסתדרות הציעה לי לפתוח בצעדי מחאה אבל אני מתוך אחריות ביקשתי שלא לפתוח בשביתות. אם הבעיה תימשך, לא נהסס לפתוח בצעדים משפטיים, אבל זה מוקדם מדי”. בהסתדרות אישרו את דבריו של אבו סמרה.

התכוף נקלעה לקשיים לפני כחצי שנה, לאחר שמשטרת פרו ביטלה עמה חוזה לרכישת כלי רכב ממגונים בהיקף של 42 מיליון שקל. החברה נאלצה למחוק בדו”חותיה לרבעון השני את ההכנסות בהן הכירה בגין העסקה, וגם להפסיד ערבויות שהעניקו לפרואנים בהיקף של כ-5 מיליון דולר (16.3 מיליון שקלים) לטובת העסקה.

יצוין שהחברה מייצרת, בין השאר, כבאיות ומוכרת אותם לשירותי הכיבוי. מניית החברה זינקה ביום ראשון שלאחר האסון בכ-15%, על סמך ציפייה שהמדינה תפיק לקחים מהאסון ותרכוש כבאיות חדשות, עקב מספר הכבאיות הנמוך ומצבן הירוד.