restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

המסר של ביבי לראשי המדינות המתכנסים לציון יום השואה: הכהניסטים יפרשו בתמורה לתפקיד שר

20 בינואר 2020

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו כשל בניסיון לשלב את הכהניסט איתמר בן גביר ברשימת ימינה – אמש (ראשון) פורסם במהדורת החדשות של ערוץ 12 על ניסיון נוסף של הקואליציה הימנית להביא לפרישת עצמה יהודית הגזענית מהבחירות בניסיון למנוע אובדן של קולות לגוש ימין-חרדי. 

אמש פורסם על גישושים מהמפלגות החרדיות לכיוונו של איתמר בן גביר, שנותר מחוץ לרשימת ימינה. הן הציעו לבן גביר לפרוש ולהעביר אליהן את תמיכתו – והן בתמורה ידרשו עבורו משרת שר בממשלה הבאה. “ברור שמהלך כזה לא יכול לצאת לדרך בלי ברכתו של ראש הממשלה נתניהו – ומי שנמצא בסוד העניינים הוא מקורבו ושליחו הנאמן, יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ מיקי זוהר. בשיחות סגורות הוא נותן אור ירוק בוהק למהלך הזה – ואף מקדם את היוזמה. נתניהו כבר ניסה בעבר לבקש מש”ס לשלב את בן גביר לפני סגירת הרשימות, אבל דרעי סירב”, נמסר.

בעקבות פרסום דבר המגעים עם בן גביר, מסר ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת): “אין בי שמץ של נוסטלגיה לליכודניקים של פעם, אבל אפילו הם ידעו להחרים את איש תורת הגזע – כהנא. הם פשוט זכרו את שואת היהודים וידעו לאן תורה כזו מובילה. היום נתניהו מציע משרת שר לאדם שהוא קופי של כהנא ומעריץ של הרוצח גולדשטיין”.