restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מרצים וסטודנטים בספיר: ההנהלה מנסה לפגוע בשביתה

19 במאי 2010

סטודנטים במכללת ספיר קיבלו בימים האחרונים מכתב מהנהלת המכללה לפיו “סטודנט שיעדר מהלימודים” עקב שביתת המרצים, שהחלה היום “יעשה זאת על אחריותו על כל המשתמע מכך”. תא קמפוס לכולנו בספיר פנתה אמש להנהלה בדרישה “לא לפגוע בסטודנטים אשר יעדרו בימי 20-21/5 חמישי ושישי”.

לדברי פעילי “קמפוס לכולנו” השביתה “היא כלי לגיטימי בדמוקרטיה ללא כל משתמע ואין לפגוע בשובתים ובסטודנטים הבוחרים להזדהות עם סגל המרצים במאבקם. אנו מבקשים מאגודת הסטודנטים, נציגת כלל הסטודנטים להגן על זכויות הסטודנטים”.

ועד ארגון הסגל האקדמי במכללת ספיר, שיגר השבוע מכתב אל מנכ”ל המכללה, ד”ר נחמי פז, בו נכתב כי “בימים האחרונים יצאו למרצים ולסטודנטים הודעות sms אשר מנסות לפגוע בזכות ההתארגנות וחופש השביתה של סגל המרצים. כל זאת על-ידי הפצת מידע מטעה תוך איום בניכוי שכר ואיום בדבר חובת הנוכחות של הסטודנטים”.

לדברי הארגון “זהו המשך התנהלותה הכוחנית של המכללה אשר בחרה להפר בריש גלי הסכם חתום. והארגון לא יוכל לקבל התנהלות שכזו אשר משמעה המשך פגיעה בזכויות העובדים”.

המרצים במכללת ספיר שבשדרות הודיעו השבוע לתלמידים שביום חמישי ה-20 במאי, ושישי ה-21 במאי, לא יתקיימו לימודים בעקבות שביתה. בהודעה שנמסרה לסטודנטים נאמר כי “ארגון המרצים ניסה במהלך שנתיים ימים לדון עם ההנהלה בנושאים שונים בהקשר לתנאי העסקה וביטחונם התעסוקתי של המרצים במכללה, כולל הנושאים שהוצגו בנייר זה. במהלך החודשים האחרונים הדיונים היו אינטנסיביים יותר והוגדרו כדיונים לקראת חתימת הסכם כולל.

“בכל התקופה הנ”ל הועלו על הכתב מסמכים, מכתבים וסיכומי ישיבות רבים. הנהלת המכללה סירבה לחתום על כל אחד ממסמכים אלה, לרבות פרוטוקולים של ישיבות בהם נוסחו ההסכמות ואי ההסכמות. ב-2 במרץ הוכרז על-ידי ארגון הסגל סכסוך עבודה. לאחר מכן הוחלט על שביתת אזהרה בת יום אחד ב-6 באפריל” – שביתה שלא התקיימה בסופו של דבר בעקבות סיכומים שהושגו. אך כעבור מספר ימים, ההנהלה ביטלה את הסיכומים שהושגו בעקבות לחץ של משרד האוצר. זו הסיבה הישירה לשביתה שתפרוץ מחר.