restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

המשותפת על ביטול צעדת הדגלים: מפגני שנאה גזעניים וקריאות לרצח אינם חופש הביטוי

8 ביוני 2021

מצעד הדגלים, שאמור היה להתקיים בירושלים ביום חמישי, בוטל אתמול (שני), לאחר שהמשטרה לא אישרה את המסלול, שאמור היה לעבור דרך שער שכם והרובע המוסלמי בעיר העתיקה. לאחר שקיימו הערכת מצב, הודיעו במשטרה למארגני המצעד כי באפשרותם לדחות את הצעדה למועד אחר, או להגיש הצעה למסלול חלופי שייבחן על ידי המשטרה. המארגנים החליטו לבטל את המצעד, אך ח”כ איתמר בן גביר, ממפלגת הציונות הדתית הגזענית, החליט לצעוד לבדו.

הרשימה המשותפת הגיבה אמש לביטול צעדת הדגלים בידי מארגניה בירושלים המזרחית הכבושה. הודעה מטעמה נכתב: ” והמחאה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשטח כבוש.  נמשיך לעמוד איתן נגד ניסיונות הימין להצית את ירושלים והאזור כולו ולהוביל לשפיכות דמים”.

יצוין שהרשימה המשותפת פנתה כבר בשבת בדחיפות לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, ולמפכ”ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, בדרישה כי יורו מידית על ביטול “צעדת הדגלים” של המתנחלים  אשר צפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב ולעבור דרך שער שכם בירושלים והרובע המוסלמי בעיר העתיקה.

במכתב ציינו ברשימה המשותפת כי “אירועי ‘צעדת הדגלים’ הקבועים בירושלים הפכו מזה שנים רבות לאירועי שנאה בהם נקראות קריאות הסתה גזעניות כמו ‘מוות לערבים’ ועוד. ידוע על מקרים רבים של ונדליזם ואלימות פיזית מידי משתתפי הצעדות כנגד התושבים הפלסטינים המקומיים. ככזו, מועדת הצעדה המדוברת לפורענות מלכתחילה, קל וחומר בימינו אנו, זמן קצר בלבד לאחר שבערו הרחובות בכל הארץ”.

עוד נכתב בפנייה: “אנו קוראים לכם להודיע בדחיפות הגבוהה ביותר כי הצעדה הלה לא תאופשר בידי המשטרה. אנו מזהירים ומתריעים מראש כי אירוע זה עלול בסבירות גבוהה ביותר להבעיר את השטח שוב, להוביל לאלימות ולהסלמה שאחריתן מי יישורנו. לא זאת ואף זאת, עיתוי הצעדה ומסלולה אף מעלים תהיות אודות סיבת קיומה מלכתחילה. הייתכן כי מדובר בניסיון מודע להבעיר את השטח בכדי למנוע הקמתה של ממשלה חדשה? למותר לומר כי חשד כבד שכזה אכן קיים”.

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/103733