restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הסופר יהודה אטלס: מאיימים עליי כי אני מתנגד לגירוש הילדים

22 באוגוסט 2010

כשבוע לאחר ששלח מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, המביע התנגדות להחלטה לגרש 400 ילדי עובדים זרים, הסופר יהודה אטלס מסר הבוקר (א’* כי אלמונים מאיימים עליו ומטרידים אותו. בטור מיוחד שהתפרסם באתר של עמותת “ילדים ישראלים” המרכזת את המאבק נגד גירוש הילדים, כתב אטלס: “בעיני כל אלה שחושבים אחרת הפכתי מייד לעוכר ישראל, לשמאלן, לאיש שאינו יודע מה הוא אומר. אחרים, גם בטלפון, שלחו אותי, יחד עם הילדים ועם הוריהם, לכל הרוחות”.

אטלס הוסיף: “שלא לדבר על קללות ונאצות ואיומים בטלפון וצלצולי הטרדה בשעת לילה. בעיני כל אלה שחושבים אחרת הפכתי, רק מפני שהבעתי דעה שונה משלהם, לאויב הציבור, לאויב המדינה”.

בסוף המאמר כתב אטלס: “יש ביטוי שאומר, ‘שמי שמתאכזר לבעלי חיים סופו שיתאכזר גם אל בני אדם’. על משקל זה אפשר לומר, שמי שמתאכזר אל ילדי זרים, סופו שיתאכזר גם אל בני עמו ואל ילדיו. שימו לב לאן הגיעו השנאה, הבוז, הניכור, האדישות. הרי אנו רעים גם זה אל זה. כפי שחדלנו לחוש אחווה אל האחרים, חדלנו גם להיות אחים זה לזה”.

בשבוע שעברהשתתף הסופר בעצרת נגד גירוש ילדי העובדים הזרים בת”א, והקריא מכתב ששיגר לראש הממשלה. “הגליית הילדים הללו תיראה בכל העולם ותיחרט בזיכרון הקולקטיבי שאכזריות וחוסר הומניות וערלות לב של עם ושל ממשלה שלא למדו דבר מההיסטוריה הלאומית שלהם”, כתב אטלס לנתניהו.

“דמעות של ילדים אינן נשכחות ואינן נסלחות לעולם, אלא חורכות את הנפש ומי שגרם לדמעות האלה ייזכר כאיש רע ואכזר, כמי שאינו מרחם על ילדי הגן”. עוד כתב אטלס: “גם שר החינוך שלך חושב שאסור לגרש את הילדים. כל הציבור הזה לא יסלח לך ולממשלתך אם תגרש את הילדים. גם העולם לא יסלח, גם אתה לא תסלח לעצמך”.