restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הסטודנטים של חד”ש באוניברסיטה העברית: להפסיק את סתימת הפיות של ‘אם תרצו’

9 בינואר 2019

 

הסטודנטים של חד”ש באוניברסיטה העברית קראו אתמול (שלישי) להפסיק את סתימת הפיות בקמפוס והשתתפו בהפגנת תמיכה במרצה ד”ר קרולה הילפריך, המאוימת על ידי הימין. לדברי פעילי חד”ש “אנו חוזים באוניברסיטה העברית במתקפה חסרת תקדים, באמצעות כלי תקשורת שונים, תחת ניצוחה של תנועת הימין הקיצוני ‘אם תרצו’, אשר מסיתה נגד המרצים; וכעת, במיוחד מול המרצה הד”ר קרולה הילפריך מהמחלקה לספרות באוניברסיטה, רק משום שאמרה לתלמידה במדים צבאיים, שהיא תקבל יחס על בסיס המדים שהיא לובשת.”

עוד נמסר כי “המעורבות של תנועת ‘אם תרצו’ הפאשיסטית באופן ישיר באירועים האחרונים מתבטא בכך שהקצינה המדוברת מקושרת לתנועה, ולה קשרי ידידות עם פעיליה, ואנחנו סבורים שהם יזמו את התקרית בשיתוף גורמי התקשורת, בתמיכת מפלגות הימין ואגודת הסטודנטים. ביחד אנחנו יכולים לבנות מרחב בטוח לכולם על בסיס של שוויון, כבוד וצדק חברתי לכלל הסטודנטים”.

 

כאמור, אתמול התקיימה הפגנה תמיכה מרשימה בד״ר הילפריך בהשתתפות של יותר מ-200 סטודנטים, מרצים ועובדי סגל. “לא נשתוק ולא נסכים להסתה של גזענים” ו”הנהלה של פחדנים, מחבקים את השקרנים”, צעקו המפגינים. הם גם הניפו שלטי נגד תנועת “אם תרצו” המובילה את הקמפיין בדרישה לפטר את ד”ר הילפריך.

כמו כן, השבוע פורסם גילוי דעת של עובדי הרואה באוניברסיטה בו נכתב “כמרצות וכמרצים באוניברסיטה העברית, אנו מצפים שהנהלתה תגלה אומץ ומנהיגות בתגובתה למתקפה על המרצה שנפגעה ועל ערכי האוניברסיטה. אנו מצפים מרשויות האוניברסיטה לרדת לחקר האמת על התקרית שאירעה לאחר השיעור ועל הגורמים והמניעים שעמדו מאחורי פרסומה המוטה והמוטעה. אנו מצפים מהנהלת האוניברסיטה להתגייס באופן ברור ונחרץ להגנתה של המרצה שנפלה קורבן למסע שיסוי מכוער. אנו מצפים מההנהלה להתגייס להגנה על כלל המרצים, על ציבור הסטודנטים, ועל המרחב האקדמי מפני פעולות בריוניות שמנסות לעשות דה-לגיטימציה למחשבה העצמאית שלנו ולחיים המשותפים של כולנו.”

התארגנות המרצים מן השמאל במוסדות להשכלה הגבוהה, אקדמיה לשוויון, אף היא פרסמה מכתב פומבי חריף שנשלח לרקטור ולנשיא האוניברסיטה העברית בו נכתב כי “האירוע שסביבו פרצה הפרשה לתקשורת צולם באופן שלא נראה ספונטני; יש חשש שמדובר בפרובוקציה מכוונת שתוזמרה בידי אנשי ‘אם תרצו’ בכדי לעורר מדנים, להעכיר את האווירה באוניברסיטה, לפגוע בסמכות של מרצים במוסד ולסכסך בין מורים ותלמידים”.