restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הסתיימה השביתה במפעלי ים המלח

17 בפברואר 2011

לאחר 44 יום, הסתיימה השביתה במפעלי ים המלח – כך הודיעה ביום רביעי, ה-16 בפברואר, ההסתדרות. בתום פגישה שערך יו”ר ההסתדרות, עופר עיני, עם מנכ”ל קונצרן כי”ל המופרט, עקיבא מוזס, סוכם כי העובדים יקבלו תוספת שעלותה תסתכם בכ-200 מיליון שקלים במשך חמש שנים וכן כי זחילת השכר של עובדי דור ב’ תשווה לזחילת השכר של עובדי דור א’.

שביתת העובדים במפעלי ים המלח נמשכה מזה יותר מחודש, בעקבות המבוי הסתום במשא ומתן בין מועצת העובדים, בראשות ארמונד לנקרי, לבין הנהלת החברה על חתימת הסכם שכר קיבוצי חדש בחברה. עובדי החברה דרשו תוספת של 20% לשכרם, אך הנהלת החברה, שבבעלות כימיקלים לישראל, התנתה כל התקדמות במו”מ בכך שמועצת העובדים תסכים לוותר על זכותה להתערב בנושאים ניהוליים שונים, כגון ניוד עובדים מתפקיד לתפקיד לפי צרכי החברה ושינויים ארגוניים בפעילות החברה.

השבוע התבקשו מוזס ועיני על-ידי בית הדין האזורי לעבודה בבאר-שבע להתערב במשא-ומתן. בית הדין הדגיש כי הוא משאיר לשניים את ההחלטה באיזה אופן להתערב, אם רק על-ידי קבלת עדכונים על המחלוקות הקיימות, או באמצעות פגישה ישירה בין השניים.