restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הפגנה מול כלא 6 בשבת בדרישה לשחרר את סרבן הכיבוש הלל גרמי

5 בספטמבר 2018

בשבת הקרובה תתקיים משמרת מחאה לשחרור סרבן המצפון הלל גרמי שנשפט ביום שני לעשרה ימי מחבוש. זאת, לאחר ששב והצהיר על סירובו להתגייס לצבא, כמחאה פוליטית על הכיבוש המתמשך. יצוין שזו תקופת הכליאה השלישית של גרמי, ובתום התקופה הוא ירצה במצטבר 37 ימים בכלא הצבאי.

גרמי, 18, מקיבוץ יודפת נכלא לראשונה בסוף יולי, לאחר שאנשי המשטרה הצבאית הגיעו לביתו ולקחו אותו למאסר. עם כניסתו לכלא אמר: “אני יודע שכל חיי אני אהיה גאה שברגע הקריטי בחרתי ללכת אחרי מה שאני מאמין בו ולעשות את הדבר היחיד שנראה לי מוסרי, שבחרתי את הצד הנכון, בעיניי, של ההיסטוריה”.

מתנועת יש גבול, נמסר “את ראש השנה יבלה הילל בכלא 6. אבל הוא לא לבד, אנו נפגין בשבת הקרובה, 8 בספטמבר, בשעה 16:00 מול כלא 6 בעתלית”. יצוין שגרמי פתח בלוג בשם “הלל מסרב” בו הוא מפרסם אנקדוטות וטקסטים שכתב בזמן שהותו בכלא. גרמי מלווה על-ידי “מסרבות” – רשת התומכת בסרבני וסרבניות מצפון פוליטיים.

 

נקודות ההסעה למשמרת:

13:30 בנייני האומה בירושלים,  14:30 צומת הרכבת-בגין בדרום ת”א, 14:45 צומת נמיר-ארלוזורוב שליד רכבת מרכז בתל אביב, 16:00 על ההר שמעל כלא 6.

 

המשמרת מול כלא 6 בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/1643382655766716

 

הבלוג “הלל מסרב”:

https://hillelisrefusing.net