restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הרופאים: מערכת הבריאות קורסת והאוצר מושך זמן

13 בפברואר 2011

יו”ר ההסתדרות הרפואית, ד”ר ליאוניד אידלמן שיגר ביום ראשון, ה-13 בפברואר, מכתב לממונה על השכר באוצר, אילן לוין, לקראת המשך המו”מ על ההסכם הקיבוצי החדש והביע תסכולו מאופן התנהלות המשא ומתן עד כה: “על אף העובדה שאנו נמצאים במשא ומתן זה זמן רב, לא אפשרתם לנו עד כה להבין בצורה ברורה את עמדתכם בנוגע לנושאים המהותיים שהעלינו, לגבי הסוגיות כבדות המשקל הנוגעות למערכת הבריאות הציבורית ותנאי העבודה שם, ולהשלכה ההרסנית על השירות הרפואי הניתן לתושבי המדינה.

“בפתח כל אחת מהישיבות עד כה או במהלכן הדגשנו כי אנו יושבים במו”מ שעה שמחוץ לחדר הישיבות מערכת הבריאות קורסת. סדרת כתבות בערוץ 10 אשר עסקה במצוקה הקשה בבתי החולים רק מהווה דוגמא אחת מיני רבות של הסערה המשתוללת במערכת הבריאות כאשר על רוב הנקודות הצבענו במסגרת הדרישות שלנו לשינוי במסגרת ההסכם הקיבוצי החדש.

“אנו שבים ומוחים על ניהול הדיון על ידכם כדיון תיאורטי ו’אקדמי’ ללא דיון ענייני או משא ומתן אמיתי שיאפשר הגעה לפתרונות אמיתיים ואפקטיביים למערכת ואשר נוכל לגבש אותם במסגרת הסכם קיבוצי. אפילו בנושאים שהוצגו על ידכם לא ניתן להבין את עמדתכם הברורה וכיצד הדברים שהעליתם מהווים פתרון לסוגיות שהעלנו. אנו מצפים לעמדה שתאפשר יישום אופרטיבי. כך לדוגמא בנושא המקצועות במצוקה, למעט העובדה שהזכרתם כי ישנם מקצועות במצוקה לא שמענו מכם דבר חדש כלשהו. אנו אף לא יודעים מהם אותם המקצועות אשר לשיטתכם הינם מקצועות במצוקה, ומהו גובה המענק המוצע על ידיכם לרופאים העוסקים במקצועות הללו”.

ד”ר אידלמן דרש שתיקבענה ישיבות משא ומתן ברציפות (רצוי יום יום אך לפחות 3 פעמים בשבוע) ללא מגבלת זמן. “בוודאי שלא ניתן לקבוע ישיבות קצרות של 4-5 שעות אשר אינן מאפשרות את הדינאמיקה הדרושה לניהול משא ומתן ולהגעה למסקנות אופרטיביות. נוסף על האמור, התנהלות כפי שיש היום, משדרת זלזול מצד המעסיקים במצב הבוער בשטח ואיננו יכולים להמשיך ולהיות שותפים למסר של אדישות”.