restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הרצח המזעזע של מיכל סלה: מחאה נגד אלימות כלפי נשים מול הכנסת

15 באוקטובר 2019

בעקבות הרצח המזעזע של העובדת הסוציאלית מיכל סלה במוצא לפני כשבועיים עולה שוב הקריאה לקידום התוכנית, שיכולה למנוע מקרי רצח נשים על ידי בני זוגן וקרוביהן. פעילות הארגון לוט”ם (היחידה ללוחמה בטרור המגדרי) הגיעו הבוקר (שלישי) לקריית הממשלה בירושלים, מול רחבת הכנסת, וערכו מיצג מחאה נגד רצח נשים. במקום נתלו שלטים שעליהם נכתבו שמות הנשים שנרצחו מתחילת השנה.

מיה ברשישת, מובילת ארגון לוט”ם, מסרה: “אנחנו דורשות שהתכנית למניעת אלימות במשפחה תתוקצב ותיושם, משמע אנחנו דורשות הקמת מעונות לשיקום וטיפול בגברים מכים. אנחנו דורשות שינוי של נהלי הטיפול המשטרתיים בנשים שסובלות מאלימות כך שהמשטרה תפסיק לזלזל בנו. דורשות תקנים והכשרות לעובדים סוציאליים, שוטרים, ופרקליטים. אנחנו דורשות שהמדינה סוף סוף תיקח את החיים שלנו ברצינות, תעשה את תפקידה, ותגן על ביטחון אזרחותיה. 50 אחוזים מהנרצחות התלוננו לפני הרצח למוסדות המדינה. הרצח שלהן יכול היה להימנע. הדם שלהן על הידיים של נבחרי הציבור שלנו, שאשמים בהזנחה פושעת”.

יצוין שמאות הפגינו במוצאי שבת בכיכר רבין בתל-אביב במחאה על מחדל הטיפול של ממשלת הימין בתופעת האלימות נגד נשים. חלק מהמפגינות נשכבו על הכביש כשעליהן צבע אדום המדמה דם ומסביבן מודעות אבל של נשים שנרצחו על ידי קרובי משפחתן. כמו כן, המפגינים חסמו את רחוב אבן גבירול לתנועה למשך 45 דקות. השוטרים ביקשו מהמפגינים לפנות נתיב אחד, אך הם סירבו. בהמשך עמדו המפגינים דקת דומיה לזכר הקורבנות. המפגינות נשאו שלטים בהם נכתב “דם נשים אינו הפקר” וקראו, בין היתר, “בושה”, “עוד רוצח עם אקדח, לא נשכח ולא נסלח”, “גם נשים הן בנות אדם, די לשפוך לנו את הדם”, “נאבקים ונאבקות בהפקרת הקורבנות” ו”זה לא מקרה פרטי עצוב אם זה קורה שוב ושוב”.