restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

התנגדות נחרצת לסיפוח: משלחת חד”ש נפגשה ברמאללה עם יו”ר הרשות הפלסטינית

8 באוגוסט 2020

משלחת של פעילי חד”ש ומק”י נפגשה אתמול (שישי) עם יו”ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) בלשכתו ברמאללה. המשלחת בראשות יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה ומזכ”ל מק”י, עאדל עאמר, שוחחה עם עבאס על המאבק לסיכול תכנית הסיפוח הישראלית-אמריקאית של השטחים הכבושים.

אבו מאזן עדכן את אורחיו מישראל על התפתחויות הפוליטיות בזירה הפנים-פלסטינית והבינלאומית ובייחוד על המערכה להגנתן של זכויות הפלסטינים ונגד תכנית הסיפוח. עבאס הדגיש “אנו נחושים להגן על הזכויות של עמנו ומתנגדים לכל תכתיב העלול לפגוע בהן”. בנוגע לשיחותיו עם מנהיגים בעולם, סיפר עבאס כי בחודש האחרון שוחח עם כל ראשי מדינות ערב, נשיאי רוסיה וסין, מנהיגי אירופה המערבית, טורקיה, אינדונזיה, דרום אפריקה והאיחוד האפריקאי וכולם הביעו תמיכה בעמדה הפלסטינית. “קיים קונצנזוס בינלאומי נגד הסיפוח ונגד הכיבוש ולמען הזכות של העם הפלסטיני להקים מדינה עצמאית על פי החלטות האו”ם”, הדגיש אבו מאזן. עוד הוא מסר כי הנהגת הארגון לשחרור פלסטין (אש”ף) שנפגש ביום רביעי האחרון ברמאללה, שבה ואישרה את החלטת הרשות לסיים את כל ההתקשרויות וההסכמים עם מדינת ישראל וארה”ב.

נציגי חד”ש שבו והדגישו שהחזית אף היא מתנגדת להמשך הכיבוש ולתכניות הסיפוח ומתמידה בעמדתה שהשלום יושג רק על ידי הקמת מדינה פלסטינית עצמאית בצידה של ישראל, פירוק כל ההתנחלויות, הפיכת ירושלים המזרחית לבירת פלסטין ופתרון שאלת הפליטים בהתאם להחלטות האו”ם.