restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ועד עובדי סלקום עומד להכריז סכסוך עבודה בגלל כוונת ההנהלה למכור את אתרי התקשורת

13 ביוני 2022

ועד עובדי סלקום עומד להכריז על סכסוך עבודה בעקבות הדיווחים על כוונת החברה למכור כ-2,000 אתרי תקשורת ואנטנות של החברה ברחבי הארץ. על פי הפרסומים בעיתונות הכלכלית בכוונת הנהלת החברה למכור את אתרי התקשורת תמורת כ-400 מיליון שקל. האתרים הם מתחמי אנטנות שמאפשרים את קיום הרשת והקליטה הסלולרית עבור לקוחות החברה.

בכוונת החברה למכור את האתרים לקרן תשתיות חיצונית הפועלת בתחום ולאחר מכן לשכור ממנה את המשך השימוש באתרים – דבר שיהפוך אותה לתלויה בגורם חיצוני לצורך קיום הרשת שלה. מכירת האתרים ככל שתצא לפועל מאיימת להוביל לפיטורי עובדים ברשת, שכן כיום עובדי סלקום הם האחראים על תחזוקתם.

עם פרסום הידיעה שיגרה יו”ר ועד עובדי קבוצת  סלקום, מיה יניב, מכתב לעובדי החברה: “הסברתי למנכ”ל החברה כי משמעות צעד כזה הוא סופה של חברת סלקום. מדובר בעסקה סיבובית מימונית ועקומה במיוחד, שכל מטרתה להשיא שווי לטווח הקצר על מנת לשרת את האינטרסים האישיים של בעלי החברה שאינם מעוניינים בכלל להמשיך להחזיק בה”.

“בטווח הארוך”, הוסיפה יניב, “עסקה כזו תגרור הגדלה דרמטית של החוב הרובץ על החברה, אובדן שליטה מתגלגל וידוע מראש על רשת סלקום, פיטוריהם של אלפי עובדים והבאת החברה לחדלות פירעון”. “עצוב מאוד ששוב ועד העובדים הוא המבוגר האחראי היחידי שחושב במושגי טווח ארוך ומוודא שוב שלא יסרסרו בתשתיות לאומיות קריטיות לאזרחי מדינת ישראל ובפרנסתם הישירה של אלפי משפחות ועשרות אלפי אנשים במעגלים הנוספים”, הדגישה.

עוד בנושא