restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ועידות ההסתדרות ונעמ”ת נערכו בת”א; מייסם ג’לג’ולי: סיום הכיבוש חייב להיות על סדר היום

10 ביולי 2017

ועידת ההסתדרות וועידת נעמ”ת התכנסו אתמול (ראשון) בגני התערוכה בתל אביב. כינוסים אלה מהווים המשך לבחירות הכלליות למוסדות הארגונים שהתקיימו לפני כחודש וחצי, בהן נבחר היו”ר אבי ניסנקורן לאחר שהתמודד מול חברת הכנסת שלי יחימוביץ’. ועידת ההסתדרות בחרה אתמול את חברי בית נבחרי ההסתדרות (בינ”ה), וועידת נעמ”ת בחרה את מרכז נעמ”ת וגם בחרה באופן רשמי את גליה וולוך ליושבת ראש ארגון הנשים הגדול בישראל.

maysam

יו”ר סיעת חד”ש בנעמ”ת, מייסם ג’לג’ולי בעת נאומה, אתמול בוועידה שנערכה בתל-אביב (צילום: נעמ”ת)

 

הוועידה הינה המוסד העליון של ההסתדרות ומתכנסת פעם בחמש שנים, בסמוך לבחירות בארגון. יו”ר ההסתדרות ניסנקורן נאם בוועידה והציג את עיקרי תכניתו לפעילות ההסתדרות בחמש השנים הקרובות. הוועידה מורכבת מ-2001 צירים מתוך רשימות המועמדים של הסיעות שהתמודדו בבחירות, על פי חלקן היחסי בקולות שקיבלו ביום הבחירות – 62.7% לסיעת “עוגנים” בראשות ניסנקורן (1,255 צירים בוועידה – כולל צירי סיעת חד”ש) ו-37.3% לסיעת “הבית החברתי” בראשות יחימוביץ’ (746 צירים).

בוועידה אתמול בחרה כל סיעה את נציגיה בבינ”ה (הוועד הפועל לשעבר), המכונה גם “הכנסת של ההסתדרות”. בינ”ה מורכבת מ-171 חברים ומוסמכת לפקח על פעולות ההסתדרות ולאשר תקציבים ושינויי תקנון. חברי כל סיעה בוועידה בחרו את נציגיהם בבינ”ה לפי הגודל היחסי של הסיעה. בוועידה נמסר כי חברי סיעת חד”ש בבית נבחרי ההסתדרות יהיו: יו”ר הסיעה ובקרוב ראש אגף השוויון, דחיל חאמד (לשעבר ראש ועד עובדי עיריית נצרת); ראשת נעמ”ת במשולש הדרומי, מאייסם ג’לג’ולי; עו”ד מור סטולר, המתמחה בדיני עבודה וחבר הנהגת ההסתדרות מג’ד אבו יונס, פעיל ותיק בקרב העובדים ותושב סחנין.

ג’לג’ולי, יו”ר סיעת חד”ש בנעמ”ת, קראה בוועידת ארגון הנשים להציב נושאים נוספים על סדר היום. “חזון חמשת הדגלים שנעמ”ת אימצה שם אותה כתנועה פמיניסטית חברתית לוחמת. דרכנו ארוכה, ואני מציעה לאמץ עוד דגלים – הזכות של נשים לחיים ולהפסיק להיות קורבנות, במאבק בלתי מתפשר לעקור את תופעת רצח הנשים מהשורש. דגל נוסף זה נשים מוחלשות – בתור ערביה, אחוז הנשים המשולבות לא מגרד את ה-30 אחוז. תנועה חברתית כמו נעמ”ת חייבת לפתח כלים להפסקת הניצול. דגל אחרון זה שלום וסיום כיבוש השטחים הפלסטינים. הכיבוש משפיע על נשים משני צדי המתרס, הדבר מחייב הגדלת התקציב לפעילות חברתית כדי להמשיך להיות משמעותיים”, הדגישה.