restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חברי הסגל הזוטר באוניברסיטה העברית נערכים לשביתה החל מיום ראשון הקרוב

18 בפברואר 2010

חברי ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטה העברית הודיעו ביום חמישי (ה-18 בפברואר) כי הם נערכים לשביתה החל מיום ראשון הקרוב, מועד תחילת הסמסטר השני. לדברי חברי הסגל, נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ’ מנחם בן ששון, ביטל קיום שולחן עגול עמם, עם הסגל הבכיר ועם אגודת הסטודנטים, אשר נועד כדי לקיים דיון בקיצוצים הנרחבים שבוצעו בתקציב בסמסטר א’.

ע”פ ארגון מו”ח, ארגון המורים והחוקרים המאגד בתוכו את כל הסגל הזוטר של האוניברסיטה: מסטרנטים, דוקטורנטים, מתרגלים, עמיתי הוראה ומורים מן החוץ; במהלך סמסטר א’, הגיעו הקיצוצים בקרב חברי הארגון ל-10%, כל זאת ללא כל דיון או התראה מראש. למעשה, טוען הארגון, לקח זמן רב לקבל מידע ופרטים מההנהלה על היקף הקיצוץ.

“בתחילה נאמר לארגון שמדובר בקיצוץ של כ-1.7%. לאחר התעקשות ניתנה הערכה כי היקף הקיצוץ עומד על 7.6%. לאחר המשך התעקשות הארגון לקבלת נתוני אמת, התגלתה התמונה העגומה: נשיא האוניברסיטה, במהלך הסמסטר הראשון, הביא לפיטורים, לקיצוץ בתקנים, להורדת שעות הלימוד ושעות התרגול ולסגירת קורסים בהיקף של 10% מהתקנים של הסגל הזוטר”, נאמר בהודעת הארגון.

במכתב שהוציא היום הפורום המתאם של ארגוני הסגל האקדמי הזוטר קורא הפורום לפרופ’ בן ששון להיכנס מייד למו”מ רציני ואינטנסיבי, שמטרתו לצמצם לאלתר את ממדי הקיצוץ, ואף להחזיר בהמשך את מצב העסקת הסגל האקדמי הזוטר לקדמותו. דני שפרוך, יו”ר הפורום המתאם מסר: “אסור שהעדרה של קביעות באוניברסיטה תתפרש כהיתר ללחוץ ביד קלה על הדק הפיטורים. חשוב גם לזכור כי המגזר ‘חסר-הקביעות’ הינו לב ליבה של האוניברסיטה, והרוב הגדול של המורים והחוקרים שבה. הקיצוץ הקשה שחל בסמסטר האחרון בקרב חברי ארגון מו”ח מאיים להרוס את יחסי העבודה ואת עתיד האוניברסיטה העברית”.

יו”ר ארגון מו”ח, ד”ר אסתר סרוק, מסרה כי “ביטול ההתדיינות איתנו הנה יריקה בפרצוף הסטודנטים שמקבלים פחות שעות הוראה ופחות שעות תרגול, כמו גם יריקה בפרצופם של הדוקטורנטים והמסטרנטים שהנשיא במו ידיו דוחף לחפש את עתידם באוניברסיטאות אחרות”.

עוד הוסיפה ד”ר סרוק כי “אנו זוכים במאבקנו לסולידריות רחבה מהסגל האקדמי הבכיר ומאגודת הסטודנטים. כולנו מרגישים כי פגיעה אנושה בשחיקת שדרת המחקר וההוראה של האוניברסיטה העברית פוגעת בעתיד האקדמיה הישראלית”.

להצטרפות למאבק: באמצעות דוא”ל irgun@cc.huji.ac.il
הכתובת של מטה המאבק: האוניברסיטה העברית, בניין המנהלה, גבעת רם, ירושלים 91904 או בהר הצופים, ליד הפורום בכניסה למסדרון חברה. כמו כן ניתן ליצור קשר עם מזכיר הארגון בטלפונים: 050-3344749 או 6584399 – 02