restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חברי סיעת חד”ש נפגשו עם רה”מ הפלסטיני: מתנגדים לעסקת המאה של טראמפ

24 במאי 2019

 

סיעת חד”ש בכנסת, בהשתתפותם של חברי הכנסת איימן עודה,עאידה תומא-סלימאן, עופר כסיף ויוסף ג’בארין, נפגשו אתמול (חמישי) עם ראש הממשלה הפלסטיני ד”ר מחמד אשתייה. בפגישה השתתף גם שר האוצר הפלסטיני ד”ר שוקי בשארה. חברי הכנסת מטעם חד”ש בירכו את ראש הממשלה אשתייה על היבחרו לראשות הממשלה, והציגו את עמדתם לגבי האתגרים העומדים בפני הסוגיה הפלסטינית ובייחוד התנגדותם ל”עסקת המאה” מבית היוצר של ממשל טראמפ.

ראש הממשלה, אשתייה, הציג בפני הח״כים את ההתפתחויות האחרונות שמטרתן חיסול השאלה הלאומית הפלסטינית, ובעיקר עסקת המאה האמריקנית, ועידת בחריין הכלכלית ביוזמת ארצות הברית והתייחס גם למדיניות הכיבוש המתמשכת של ממשלת ישראל.

חברי הכסת של חד”ש הביעו אף הם את התנגדותם לכל יוזמה מדינית שאינה שומרת על הזכויות של העם הפלסטיני, ובמיוחד לעסקת המאה. כמו כן, התייחסו חברי הכנסת למה שצפוי מבחינת הממשלה הישראלית הבאה, וציינו ש”ככל הנראה ממשלת נתניהו הבאה תהיה הימנית והגזענית ביותר עם שאיפות לסיפוח אדמות פלסטיניות בצורה רחבה”. חברי המשלחת של חד”ש הדגישו את חשיבות הפיוס והאחדות בין כל נציגי העם הפלסטיני, במיוחד בשל האתגרים הצפויים כבר בעתיד הקרוב.