restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חברי סיעת חד”ש-תע”ל להרצוג: דמוקרטיה לכולם עם שוויון מלא וצדק חברתי

30 במרץ 2023

הנשיא יצחק הרצוג נפגש אתמול (רביעי) עם נציגים מטעם סיעות האופוזיציה ודן עמם על ההפיכה המשטרית של ממשלת הימין. הנשיא קיבל את נציגיהן של סיעת חד”ש-תע”ל, העבודה ורע”מ. זאת, לאחר פגישה הידברות ראשונה שנערכה ביום שלישי בין הצוותים של הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי.

סיעת חד”ש-תע”ל מסרה בתום פגישה עם הרצוג: “הבהרנו לנשיא את עמדתנו – אנחנו מתנגדים לניסיונות השקופים להכשיל את המחאה. הרחבת המרחב הדמוקרטי היא מטרה חשובה, אך לא נסכים לחזור לאחור. זו השעה לכונן דמוקרטיה מלאה ושוויונית ולא להסתפק בשיבה אל הסטטוס קוו אנטה”.

לדברי הסיעה “המצב בו החברה הערבית סובלת מאפליה מערכתית ובו מיליוני פלסטינים חיים תחת כיבוש אינו דמוקרטי במהותו. דמוקרטיה חייבת לעגן את השוויון בחוק יסוד, לבטל את החקיקה המפלה את הציבור הערבי ובראשה חוק הלאום. דמוקרטיה היא צדק חברתי לכולם וזכויות אזרחיות ולאומיות שוות. אין לנו כל אמון בהודעת ההשהיה של נתניהו בגלל ניסיון העבר.” כמו כן, סיעת חד”ש-תע”ל הזהירה מפני “הקמת מיליציה פרטית בפיקודו של העבריין המורשע בן גביר שתפגע בעיקר בערבים, אבל תפנה את נחת זרועה גם נגד המפגינים. יש לחסום את הקמתה בכל הכוח כחלק מהמאבק נגד ההפיכה המשטרית”.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/120077