restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש: בעל ההון נתניהו מתנגד לדמי אבטלה לעצמאים ועושה סיבוב על הקורונה והסיפוח

25 ביוני 2020

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) תקף היום בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וראש הממשלה החליפי בני גנץ, ביחס לסוגיית הסיפוח. “נתניהו חשב שאם יעשה מסיבת סיום לקורונה ויקבור את ראשו בתכנית הסיפוח המסוכנת – המגיפה ומיליון מובטלים פשוט ייעלמו”. “בינתיים, כ-250 אלף מובטלים לא זכאים לדמי אבטלה והתחלואה נוסקת. ‏כמה שהוא וגנץ מנסים להעמיק את השליטה על הפלסטינים בשטחים הם מאבדים שליטה פה. ממשלת כישלון”, כתב עודה.

ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) הוסיף “נתניהו, גנץ ושרי ממשלת הימין התנגדו לדמי אבטלה לעצמאיים ואישרו איכוני שב״כ. מדהים איך הממשלה המנותקת בהיסטוריה היא דווקא שעוקבת אחרינו יותר מאי פעם. נתניהו ונתניהו החלופי, שאך לעתים רחוקות נוכחים במליאת הכנסת, נכנסו אתמול למליאה רק כדי להפיל הצעת חוק שתבטיח דמי אבטלה לעצמאים. החזרי מס למושחת מבלפור יותר חשובים להם מהצלת העצמאים הקורסים.”

על פי מה שפורסם הבוקר על-ידי “כלכליסט” ובניגוד לטענות דוברי ממשלת השלטון שכרו החודשי ברוטו של ראש הממשלה עומד על 56,345 שקל, ועל פי הערכות השכר נטו – לא כולל הפרשות סוציאליות – עומד על 28 אלף שקל בחודש. מעבר לכך, מממנת קופת המדינה הוצאות מחייה לראש הממשלה ומשפחתו במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים. “אין מדובר רק בקורת גג, אלא גם בהוצאות שכוללות ארנונה, חשמל, מים, תקשורת, וגז. התקציב כולל גם מימון עובדות משק בית ומבשלת. למרות העסקתה של מבשלת, ישנו תקציב נפרד להזמנת מזון מבחוץ. רעיית ראש הממשלה ובניו זכאים לשירותי הסעה ואבטחה. לפני שנתיים וחצי פורסמו הקלטות של שיחה בין יאיר נתניהו – שנסע עם נהג ורכב מטעם המדינה למועדון חשפנות – שבה הטיח בבנו של איש העסקים קובי מימון: ‘אבא שלי סידר לך 20 מיליארד’. משפחה ישראלית מוציאה על פי אומדנים שונים בין 10 אלף ל-20 אלף שקל בחודש למימון הוצאות דיור וחשבונות נלווים בלבד – לא כולל עובדות, תקציבי המזון, הוצאות רכב, נהג ואבטחה”.

עוד חשף “כלכליסט” שקופת המדינה מממנת הוצאות גם לווילה הפרטית של משפחת נתניהו בקיסריה. מדובר בהוצאות על מזון, חשמל, מים, ארנונה, תקשורת, גינון, ועבודות אחזקה שוטפות. בשנת 2011 עמד היקף המימון על 184,000 שקל, בשנת 2012 על 318,000 שקל, ב־2013 על 183,000 שקל, ב־2014 על 284,000 שקל, ב־2015 על 298,000 שקל. החל משנת 2016 מסרב משרד רה”מ בגיבוי בית המשפט לחשוף את התקציב שמקבל ראש הממשלה עבור הווילה הפרטית. יצוין שבקיץ 2018 חוקקה הכנסת חוק שמעניק לנתניהו פטור ממס על הסכומים שהוא מקבל מהמדינה להוצאות הווילה בקיסריה ובמקביל הופחתו תשלומי המס עבור השימוש ברכב השרד. על פי הערכות החוק הגדיל את הכנסתו נטו של ראש הממשלה בכ־8,000 שקל בחודש שהם כ־96 אלף שקל בשנה.

על פי העיתון הונו המוערך של נתניהו נאמד ב־50 מיליון שקל. בבעלותו נכסים יקרים: הווילה בקיסריה שאותה רכש ב־2002 בכמיליון דולר: מדובר בשטח כולל של 1.4  דונם כשהשטח הבנוי עומד על כ־500 מ”ר וכולל שני מפלסים, מרתף ובריכת שחייה. שוויה של הווילה כיום מוערך ביותר מ־20 מיליון שקל. נתניהו הוא גם הבעלים של פנטהאוז ברחוב עזה בירושלים: מדובר בדופלקס משופץ ששטחו 240 מ”ר ושוויו מוערך בכ־10 מיליון שקל. הנכס השלישי הוא בית ברחוב הפורצים בשכונת קטמון בירושלים שנתניהו ואחיו עידו קיבלו בירושה בשנת 2012. מדובר בבית ערבי שמשתרע על מגרש בגודל 582 מ”ר. ב־2016 פורסם כי איש העסקים ספנסר פרטרידג’ רכש את חלקו של עידו נתניהו בבית ב־4.2 מיליון שקל. כיום הבית מוערך בשווי גבוה יותר, ויזנק עוד יותר אם תאושר תוספת של זכויות בנייה. פרטרידג’ הוא אחד מאנשי העסקים שאליהם פנה נתניהו למימון הוצאות משפטו. בנוסף לנתניהו היו מניות במפעל פלדה בבעלות בן דודו נתן מילקובסקי שאותן קנה בשנת 2007 ב־600 אלף דולר ולפי הערכות “מכר אותן ב־2010 ב־4.3 מיליון דולר תוך גזירת קופון רווח של מיליוני שקלים”.