restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש והרשימה המשותפת נגד ההתקפות על זועבי ותומא-סלימאן

1 ביולי 2016

הרשימה המשותפת הוקיעה בשאט נפש את ההתנפלות הפשיסטית על חברת הכנסת חנין זועבי (בלד), ורואה בחומרה יתרה את הניסיונות של כמה חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה לתקוף אותה פיזית“. במהלך דיון שנערך במליאה על ההסכם בין תורכיה לישראל התאמצו חברי כנסת רבים להשתיק בגסות את חברת הכנסת זועבי. מספר חברי כנסת ובראשם חיליק בר (המחנה הציוני) מיקי לוי (יש עתיד) ואורן חזן (הליכוד) אף ניסו להגיע לדוכן במהלך נאומה של זועבי ולתקוף אותה פיזית.

2016-06-30_202316

חכ חנין זועבי (צילום: הרשימה המשותפת)

מהרשימה המשותפת נמסר כי הימין והשמאל הציוני איבדו כליל את עשתונותיהם לאחר שזועבי הדגישה את משמעות העובדה שישראל תשלם פיצויים למשפחות הפעילים שנהרגו במתקפת הצבא הישראלי על ספינת המאווי מרמרה, ספינה אשר שהתה במים בינלאומיים ועשתה את דרכה לרצועת עזה במסגרת משט החירות לשבירת המצור. זועבי סירבה להתנצל על דבריה ואמרה מעל הדוכן כי מי שרצחו הם אלו שצריכים להתנצל, ואתם צריכים להתנצל גם על ההסתה השקרית שלכם‘”. ועוד: “ההסתה וההתנפלות הברוטלית ושלוחת הרסן נגד חברי הכנסת של הרשימה המשותפת נמשכת כל הזמן, ולהתנפלות התורנית על זועבי קדמה מתקפת הסתה פרועה נגד חברת הכנסת עאידה תומאסלימאן (חד״ש) לאחר שבשבתה כיושבת ראש הוועדה לקידום מעמד האשה והשוויון המגדרי היא סירבה לקיים דיונים הנוגעים לצבא. שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) וחברות כנסת ממפלגות הימין אף קראו להדיח את תומאסלימאן מראשות הוועדה“.

הרשימה המשותפת מחזקת את זועבי ותומאסלימאן ומדגישה כי רצח פעילי המשט הוא פשע חמור, ופשע חמור אף יותר הוא המצור על שני מיליון בני אדם ורציחתם של אלפי אזרחים שנצורים בעזה, הכלא הגדול בעולם. דורות שלמים כלואים בצפיפות ברצועה ורבים מתושביה לא יצאו ממנה מעודם. דו״חות בינלאומיים מעידים על התדרדרות מתמדת ומסוכנת של המצב ברצועה כתוצאה מהמצור המתמשך וההרס השיטתי, ואלו הן פרקטיקות קולוניאליסטיות וטרורמדינה בצורתו המובהקת ביותר. אנו דורשים לעצור מיד את ההסתה הדמגוגית נגד חברת הכנסת זועבי והרשימה המשותפת, ומתחייבים להמשיך במאבק להסרת המצור על עזה ולסיום הכיבוש“.

יצוין שראש הממשלה בנימין נתניהו כתב אמש בחשבון הטוויטר שלו כי הוא שוחח עם היועץ המשפטי לממשלה כדי לבחון את קידום הליך הדחתה של חכ זועבי מהכנסת. “במעשיה ובשקריה היא עברה כל גבול ואין לה מקום בכנסת“, כתב נתניהו“. כמו כן,שרת התרבות והספורט מירי רגב שוחחה אתמול עם יור הכנסת יולי אדלשטיין וקראה לו להדיח במיידיתאת חברת הכנסת תומאסלימאן מתפקידה כיור הוועדה לקידום מעמד האישה, לאחר שסירבה לדון בוועדה על חיילות צהל. בתגובה לטענות אמרה חכ תומאסלימאן, “אני לא שירתי בצבא, אין בסביבה שלי מי שמשרתת בצבא, אני לא יודעת מה הן הבעיות שקיימות שם וזה לא על סדר יומי. עד היום הזה לא הייתה פנייה לוועדה לקידום מעמד האישה שלא טופלה ולא הובאה לדיון. אני כעאידה מתעניינת בנשים מודרות ונשים עניות, נשים בדיור ציבורי. הנושא של חיילות זה לא הנושא שלי“, הוסיפה.

יצוין שבפוסט שפרסם אמש בפייסבוק כתב יור הרשימה המשותפת איימן עודה (חדש), “אנחנו עומדים מאוחדים מול עוד גל של הסתה גזענית ואלימה שכוון ביממה האחרונה נגד חברות הכנסת חנין זועבי ועאידה תומא סלימאן. האלימות המילולית והצרחות הגזעניות והשוביניסטיות, שלולי המאבטחים נראה כי היו מגיעות עד לאלימות פיזית היום במליאה, הם עדות למדיניות השנאה והחורבן של הממשלה הזאת“. עודה גם ענה לשרת התרבות ולראש הממשלה, שדרשו להדיח את זועבי ואת תומא סלימאן. “שרת האנטי תרבות שקוראת על סמך מידע מוטעה לפטר את עאידה מראשות הוועדה לקידום מעמד האישה, ונתניהו שביקש שילמדו את האפשרות להדחת חנין זועבי מהכנסת, הם חלק מאותו מסע דהלגיטימציה שמטרתו גירוש הערבים מהמגרש הפוליטי ומחוץ לאזרחות. נמשיך להיאבק נגד הגזענות, השנאה וההסתה בשביל לחיות בכבוד במולדתנו, שאין לנו מולדת אחרת מלבדה“.