restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש מגנה את הפיגוע במתחם שרונה

13 ביוני 2016

חברי הכנסת של חד”ש הגיבו לפיגוע שהתרחש במתחם שרונה בתל אביב בשבוע שעבר. ח”כ איימן עודה (חד”ש), יו”ר הרשימה המשותפת, הגיב להרג האזרחים בפיגוע בתל אביב: “אני מגנה וכואב את הפגיעה הנוראית באזרחים. הלב יוצא אל המשפחות. פגיעה בחפים מפשע היא תמיד מגונה, אין ולא יכול להיות צידוק לירי על אזרחים ברחוב”. לדבריו ממשלת הימין “מובילה להעמקת השנאה והאלימות ויש להוציא את כלל האזרחים, הפלסטינים והישראלים, ממעגל האימה”.” עלינו להיאבק ביחד בדרך צודקת, על מנת להביא צדק ושלום לשני העמים”, הוסיף. ח”כ דב חנין(חד”ש – הרשימה המשותפת) הדגיש: “אני מוקיע את הרצח בתל–אביב. פגיעה מכוונת באזרחים היא פשע. חייבים לפרוץ את מעגל הדמים הנורא הזה, כדי להגן על החיים ולהבטיח עתיד לשני העמים”.

2016-06-09_204655

חיילי צהל, הבוקר, נכנסים לבית בעיר יטא (צילום: דובר צהל)

בחמאס בירכו על הרצח המתועב, אבל הרשות הפלסטינית פרסמה הודעה בשם היו”ר מחמוד עבאס (אבו מאזן) לפיה “היו”ר הדגיש פעמים רבות שהוא מתנגד לכל פעולה המכוונת נגד אזרחים מכל הצדדים, לא משנה מאיזו סיבה”. עוד נכתב בהודעה כי ניתן להסיר את הסיבות למתיחות ולאלימות באזור ולהפסיק אירועים דומים, באמצעות השגת שלום ויצירת אווירה חיובית”. צה”ל משלים כתר סביב העיר יטא בדרום הר חברון, בה מתגוררים יותר מ-60 אלף תושבים – ממנה יצאו שני בני הדודים הפלסטינים שביצעו את הפיגוע הרצחני אמש במתחם שרונה בתל אביב. על פי החלטת הדרג הצבאי הבכיר, כניסה ויציאה מהכפר “תותר לצרכים הומניטריים בלבד”. בישיבת החירום של הקבינט המדיני–ביטחוני שהתכנסה בצהריים בעקבות הפיגוע הוחלט על כמה צעדים, בהם הטלת כתר על יטא, שלילת אישורי עבודה מקרובי משפחתם של הרוצחים וביטול היתרי ביקור לכ-80 אלף פלסטינים בישראל בתקופת הרמדאן.