restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש מגנה את התקיפה האמריקאית בסוריה: הפגנה הערב מול הקונסוליה של ארה”ב בחיפה

14 באפריל 2018

חד”ש פרסמה הבוקר (שבת) גילוי דעת ובו היא מגנה את התקיפה שביצעה ארה”ב בסוריה. פעילי מק”י וחד”ש יפגינו הערב, בשעה 20:00 מול הקונסוליה של ארה”ב בחיפה, שדרות בן גוריון 26, במחאה על ההפצצה המשותפת של ארה”ב, בריטניה וצרפת.

בגילוי הדעת של חד”ש נאמר כי “לארה”ב היסטוריה עשירה של תוקפנות ובריונות באזור באמתלות של נשק להשמדה המונית שהתבררו כשקריות. חד”ש מדגישה את עמדתה לפירוז המזרח התיכון כולו, כולל ישראל, מנשק להשמדה המונית.”

כמו כן, חד”ש מזהירה מפני גרירת האזור למלחמת דמים הרסנית בצל הברית של ממשל טראמפ, ממשלת נתניהו ושליטי המפרץ בהנהגת סעודיה ו”חד”ש מדגישה כי הפתרון בסוריה הוא פוליטי – פתרון שמבטיח את עצמאותה ואחדותה של סוריה ואת זכות העם הסורי לדמוקרטיה, שוויון וצדק חברתי”.

גם יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) התייחס לתקיפה האימפריאליסטית המשולבת בסוריה וכתב: “ההנהגה האמריקאית, הבריטית, הצרפתית ושותפיהם ממשטרי המפרץ ובראשם סעודיה, כולם ביחד חלשים יותר מרצון העם הסורי. עם סוריה מול המתקפה האמריקאית”.

יצוין שהמפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י) פרסמה אתמול (שישי) בטרם החלה המתקפה, קריאה לכל הכוחות השפויים באזור ובעולם לצאת מיד לבלימת הבריונות האימפריאליסטית האמריקאית באזור, להשתיק את תופי המלחמה בוושינגטון, בלונדון ובפאריס ולעצור את ההרפתקה ההרסנית בסוריה.

האיום של ארה”ב לתקוף בסוריה נועד לסחוט הישגים בדמות התכנית של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ לצאת מהסכם הגרעין עם איראן, מחד, ולכפות את “עסקת המאה” בשיתוף פעולה עם ישראל וסעודיה ולחסל את השאלה הפלסטינית, מאידך. איום זה מגיע לנוכח כישלון ארגוני הטרור ששימשו כלי שרת בידי ארה”ב ובעלי בריתה, ולאחר קריסת מנגנון הטרור הגלובלי שנבנה והוחדר לסוריה בחסות ארה”ב, סעודיה, קטאר, טורקיה וישראל.

מק”י מגנה בחריפות את חרחורי המלחמה של ממשלת ישראל, את התקיפות האחרונות של ישראל בסוריה ואת האיום להצטרף למהלך תוקפני של טראמפ. מק”י מגנה את הפשעים של ממשלת נתניהו נגד המפגינים הפלסטינים ברצועת הגבול בעזה ואת ההרג הסיטונאי בדם קר, וקוראת לציבור הישראלי להתעורר ולהתנגד למדיניותה של ממשלת הימין שמסכנת את גורלם ואת ביטחונם של האזרחים.

מק”י מזהירה כי ההאשמות על שימוש בנשק כימי בסוריה מזכירות האשמות של ארה”ב ושל מדינות אחרות להצדקת מלחמותיה התוקפניות בעיראק ולוב, שהתבררו כשקריות ומסולפות. מק”י תומכת בחקירה בינלאומית שקופה ועצמאית כדי לגלות את האמת: האם נעשה שימוש בנשק כימי? מי עשה שימוש? מי העליל? ומי מזיל דמעות תנין על העם הסורי לאחר שנים של תמיכה ישירה ועקיפה בארגוני הטרור הפונדמנטליסטים. מק”י חוזרת וקוראת למאבק עיקש ומשותף לפירוז המזרח התיכון מנשק כימי ביולוגי וגרעיני לרבות בישראל .

מק”י קוראת לכל כוחות השלום בארץ, באזור ובעולם לצאת למאבק ולבנות חזית ציבורית בינלאומית לבלימת הבריונות האמריקאית ולעצור את ההידרדרות למלחמה שמהמרת על גורל עמי האזור, מסכנת את הביטחון העולמי ועלולה להצית עימות גרעיני.