restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש עתרה לוועדת הבחירות: לפסול את רשימת “עוצמה לישראל”

12 בדצמבר 2012

ביום רביעי, ה-12 בדצמבר, עתרו ארבעת חברי הכנסת של סיעת חד”ש לוועדת הבחירות המרכזית, על מנת שזו תפסול את רשימתם של מיכאל בן ארי ואריה אלדד, “עוצמה לישראל”.

ביום רביעי, ה-12 בדצמבר, עתרו ארבעת חברי הכנסת של סיעת חד”ש לוועדת הבחירות המרכזית, על מנת שזו תפסול את רשימתם של מיכאל בן ארי ואריה אלדד, “עוצמה לישראל”. העתירה מתבססת על החשד כי חברי הרשימה הסיתו לגזענות ונגד אופייה הדמוקרטי של המדינה. בעתירה נכתב: “(עוצמה לישראל) באמצעות פעיליה וחבריה, לא מפספסת כל הזדמנות להצגת משנתה הגזענית והחשוכה כלפי האוכלוסייה הערבית בישראל, תוך שימוש בביטויים גזעניים וליבוי רגשות שנאה”.

עוד נאמר בעתירה: “במקרים בהם חופשי הביטוי והדעה הופך למרשם לגילויי גזענות – יש לומר באופן חד משמעי וגלוי, עד כאן. לא ולא. במקרים שכאלה, בהם נעשה שימוש ציני ומזיק באחד מערכי היסוד של הדמוקרטיה, לקידום משנה ורעיונות גזעניים, ראוי להציב גבולות אדומים וחדים”.